AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #1 Skrevet 25. april 2019 Vurderer å leie en hytte på Vestlandet en gang i mai. Vil dit fordi jeg kun har vært i Bergen og vil se litt mer av denne delen av Norge. Noen utfordringer: jeg har ikke bil, har hund. Hund er kanskje ikke så stort problem, da flere hytter tillater dyr. Så bil er vel mitt største problem, i tillegg til at jeg synes det er bittelitt skummelt. Men har noen her ideer om hvor man kan låne bil? Uten at det koster skjorta. Kanskje det hadde gått an å haike også, men litt dumt å satse på det;) Og gjerne forslag til fine steder på Vestlandet for både hund og menneske. Anonymkode: e43f2...07e 1
petterm Skrevet 25. april 2019 #2 Skrevet 25. april 2019 Rent a Wreck er vel blant de rimeligere utleiefirmaene. Ville vurdert tog til Bergen og leid bil der. Er du heldig får du rimeligere biletter på toget. Evt kan du selvsagt kjøre bil hele veien.. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #3 Skrevet 25. april 2019 Oh, smart! Dette skal jeg sjekke ut. Anonymkode: e43f2...07e
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #4 Skrevet 26. april 2019 Bergen bilutleie har rimelige utleiebiler, men dessverre er det ofte ikke lov å ha hund i leiebil. Det er heller ikke tillatt med hund på Nor-Way bussekspress. Du er da avhengig av å bruke lokalbuss, hurtigbåt eller tog for å komme deg rundt. Litt tungvint, men kan gå. Hva har du lyst til å oppleve? Anonymkode: 0f1b9...38a 1
Kjetil E Skrevet 26. april 2019 #5 Skrevet 26. april 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Vurderer å leie en hytte på Vestlandet en gang i mai. Vil dit fordi jeg kun har vært i Bergen og vil se litt mer av denne delen av Norge. Noen utfordringer: jeg har ikke bil, har hund. Hund er kanskje ikke så stort problem, da flere hytter tillater dyr. Så bil er vel mitt største problem, i tillegg til at jeg synes det er bittelitt skummelt. Men har noen her ideer om hvor man kan låne bil? Uten at det koster skjorta. Kanskje det hadde gått an å haike også, men litt dumt å satse på det;) Og gjerne forslag til fine steder på Vestlandet for både hund og menneske. Anonymkode: e43f2...07e Hvis du leier bil helg kan du få gode priser hos flere selskaper. Så sjekk andre og ikke bare Rent a Wreck.
ajarRun Skrevet 26. april 2019 #7 Skrevet 26. april 2019 Jeg ville valgt motorsykkel med sidevogn for bikkja.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #8 Skrevet 26. april 2019 3 timer siden, abrasiveRefraction skrev: Jeg ville valgt motorsykkel med sidevogn for bikkja. Åå, det hadde vært så råååått! Bortsett fra at jeg har ikke motorsykkellappen.. Anonymkode: e43f2...07e
ajarRun Skrevet 26. april 2019 #9 Skrevet 26. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åå, det hadde vært så råååått! Bortsett fra at jeg har ikke motorsykkellappen.. Anonymkode: e43f2...07e Det er sessong for det nå da, så bare ring en trafikkskole så fikser de.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #10 Skrevet 26. april 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Bergen bilutleie har rimelige utleiebiler, men dessverre er det ofte ikke lov å ha hund i leiebil. Det er heller ikke tillatt med hund på Nor-Way bussekspress. Du er da avhengig av å bruke lokalbuss, hurtigbåt eller tog for å komme deg rundt. Litt tungvint, men kan gå. Hva har du lyst til å oppleve? Anonymkode: 0f1b9...38a Okei. Jeg får sjekke litt. Jeg har ikke noe spesifikt jeg vil oppleve, bortsett fra vill natur, og Og at hytta har god uteplass og nærhet til vann så hunden min får kost seg glugg. Kom gjerne med forslag til noe litt annerledes man kan oppleve. Anonymkode: e43f2...07e
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #11 Skrevet 26. april 2019 3 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Det er sessong for det nå da, så bare ring en trafikkskole så fikser de. Blakk som ei kirkerotte i tillegg Anonymkode: e43f2...07e
ajarRun Skrevet 26. april 2019 #12 Skrevet 26. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Blakk som ei kirkerotte i tillegg Anonymkode: e43f2...07e Du har sånn flaks, gjeldsregisteret har ikke startet ennå. Bare kjøp et kredittkort (foreslår SAS MasterCard, da vil du få masse eurobonus) og så bruker du appen Payr til å betale regningene til trafikkskolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå