AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #1 Skrevet 25. april 2019 Ser en del annonser, men det er altså "truckfører" jobber! Er så lei av at det bare er truckfører jobber! Det andre er omsorgsarbeider... Er dette forbanna upopulære yrker i og med det er så masse ledig? Anonymkode: b4b23...242
ajarRun Skrevet 25. april 2019 #2 Skrevet 25. april 2019 Hva er galt med å kjøre truck? Jeg skulle gjerne tjent 300 kroner timen for å surre rundt på en truck. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #3 Skrevet 25. april 2019 Truckførerbevis koster penger, og de aller færreste har hatt noen grunn til å bare ta den - sånn ut av det blå. Nesten alle jeg kjenner som har det, har fått dekt via arbeidsgiver eller skole. Videre er det jo jobber som trengs nesten alle steder det er varelevering og lager. Anonymkode: 6df51...6fa
ajarRun Skrevet 25. april 2019 #4 Skrevet 25. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Truckførerbevis koster penger, og de aller færreste har hatt noen grunn til å bare ta den - sånn ut av det blå. Nesten alle jeg kjenner som har det, har fått dekt via arbeidsgiver eller skole. Videre er det jo jobber som trengs nesten alle steder det er varelevering og lager. Anonymkode: 6df51...6fa Men hvis man er arbeidsledig er det jo en enkel måte å få jobb. Og tenk på hvor nyttig det er å kunne ha en truck! 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #5 Skrevet 25. april 2019 1 time siden, abrasiveRefraction skrev: Hva er galt med å kjøre truck? Jeg skulle gjerne tjent 300 kroner timen for å surre rundt på en truck. er ikke galt å kjøre truck, men det var hvorfor det var så mye ledig innen det... Anonymkode: b4b23...242
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #6 Skrevet 25. april 2019 Jeg tror det er fordi det er få som har truckførerbevis som søker jobb. Lagerjobber er greie jobber og de som kjører truck på min arbeidsplass har helt unike oppgaver i tillegg til truckkjøring. Kan ikke si stort men den jobben blir ikke ledig pga kjedsomhet eller høyt arbeidstempo. Anonymkode: b60f8...ead
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #7 Skrevet 25. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det er fordi det er få som har truckførerbevis som søker jobb. Lagerjobber er greie jobber og de som kjører truck på min arbeidsplass har helt unike oppgaver i tillegg til truckkjøring. Kan ikke si stort men den jobben blir ikke ledig pga kjedsomhet eller høyt arbeidstempo. Anonymkode: b60f8...ead hvorfor blir den ledig? Anonymkode: b4b23...242
Clefable Skrevet 26. april 2019 #8 Skrevet 26. april 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Truckførerbevis koster penger, og de aller færreste har hatt noen grunn til å bare ta den - sånn ut av det blå. Nesten alle jeg kjenner som har det, har fått dekt via arbeidsgiver eller skole. Videre er det jo jobber som trengs nesten alle steder det er varelevering og lager. Anonymkode: 6df51...6fa Jeg fikk truckførerbeviset sponset av jobben da jeg hadde sommerjobb på lager. Det er noen firma som gjør dette, så det kan man jo kanskje sjekke på forhånd i stillingsbeskrivelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå