AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #1 Skrevet 25. april 2019 Farmor er ei slu dame og prøver å sette familien opp mot hverandre. Pappa sier han må velge mellom rett og galt og har derfor kuttet kontakten med henne. Jeg føler jeg må ta et valg, vanskelig å stå midt mellom dem. Hva ville du gjort? Anonymkode: ab1b6...cb2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #2 Skrevet 25. april 2019 Med den (ekstremt sparsomme) informasjonen du har gitt hadde jeg valgt far. Anonymkode: 2d15f...fac 12
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #3 Skrevet 25. april 2019 Jeg ville tenkt på hva jeg innerst inne hadde lyst til. om det var å ha kontakt med begge, ville jeg bedt de holde meg ute av konflikten. Anonymkode: 3de2f...fba 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #4 Skrevet 25. april 2019 Pappa såklart!! Anonymkode: fbbbf...cfc 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #5 Skrevet 26. april 2019 Hvorfor skulle du valgt farmoren din hvis hun er ei slu dame? Anonymkode: 1eaa4...117 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #6 Skrevet 26. april 2019 For meg hadde det vært far, selvsagt. Din situasjon og forhold til farmor og far kan jo være svært annerledes. Anonymkode: 90502...8a4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #7 Skrevet 26. april 2019 Hvorfor må du velge? Om han velger vekk moren sin får være hans problem! om du synes hun er slu så konfronter henne med det og Finn ut hvorfor hun gjør som hun gjør! Og om du føler for å trekke deg unna henne så si det så hun får mulighet til å ta tak i sine problemer, gjør hun ikke noe med det har hun selv valgt dere vekk! Anonymkode: f25b3...c6f 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #8 Skrevet 26. april 2019 Du kan vel ikke tvinges til å velge? Ha kontakt med begge. Hver for seg. Anonymkode: a2578...ffa
Summ Skrevet 26. april 2019 #9 Skrevet 26. april 2019 Dette hørtes ut som om farmoren din har etterlatt seg alt av verdier og penger til deg i testamentet, og faren din har sagt til deg, at hvis du tar imot noe, så kan du bare glemme å ha mer kontakt med han.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #11 Skrevet 26. april 2019 Som jeg sa til eksen da han ba meg velge mellom han og katten; Jeg velger aldri den som stiller meg et ultimatum. Anonymkode: 67f41...257
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #12 Skrevet 26. april 2019 Hvorfor kan ikke du ha kontakt med farmor selv om faren din ikke har det? Jeg står i en lignende situasjon her. Det er isfront mellom mamma og mormor. I forhold til årsaken til konflikten, så støtter jeg mamma fullt ut. Men det betyr jo ikke at jeg ikke er glad i mormor enda og ønsker henne ut av livet mitt. Så jeg støtter mamma, og besøker mormor som det passer meg. Anonymkode: fd5a6...c11
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #13 Skrevet 26. april 2019 Det skal sies at ingen ber meg velge. Jeg føler derimot det er respektløst å feks ha kontakt med farmor om jeg uansett støtter pappa. Det er ingen fordeler for meg her, som arv eller noe. Bare farmor som oppfører seg umenneskelig. Likevel er det tøft å snu ryggen til. Men i respekt for pappa føles det som det mest naturlige å gjøre. Forhåpentligvis har jeg han mye lengre i livet mitt enn henne også. Og det er ingen tvil om at pappa er der mer for meg og støtter meg og bryr seg, enn hva farmor gjør. ts Anonymkode: ab1b6...cb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå