Gjest care Skrevet 28. august 2002 #1 Del Skrevet 28. august 2002 Det er sikkert flere som fikk med seg en artikkel for noen måneder siden der de opplyste at det var vanskeligere å bli taxisjåfør enn å bli eiendomsmegler her i Norge. Dette er slik små kurøsiteter som gjør Norge til et morsomt land å leve i. Jeg snakket med en kompis her om dagen og vi mimret litt tilbake noen år. Det hadde seg nemlig slik at de skulle åpne en Burger King i byen "vår". Vennen min søkte men fikk ikke jobben, og i dag jobber han som psykolog.........er det rart jeg ler.... Er det flere her som har noen små kurøsitetet de vil dele med oss.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 28. august 2002 #2 Del Skrevet 28. august 2002 Skjønner godt hvorfor vennene dine ender opp som psykologer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 28. august 2002 #3 Del Skrevet 28. august 2002 .....og at dine venner blir en gjeng med fjortisjenter som du har sjekket opp via Kvinneguiden..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå