Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

For de av dere som har opplevd at partneren brøt ut av forholdet på grunn av en annen.

Snakker ikke nødvendigvis om utroskap, men at de rett og slett ble forelsket i noen andre og ønsket å avslutte forholdet med deg.

Hva har det gjort med selvtilliten deres? Fikk den seg en knekk? Eller er det bare å se opp og fram?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Det gjør jo ikke at selvtilliten blir bedre, vertfall ikke rett etterpå. men den kan bli bedre, ettersom man lærer av det & blir selvstendig, og vet hvordan man vil ha det i neste forholdet..

Gjest Anonymous
Skrevet

Min selvtillit fikk seg en smell, ja. Jobber fremdeles med saken, selv om det er over ett år siden.

Men verst gikk det utover troen på menn i monogame forhold. Jeg kommer til å være mer mistenksom ovenfor utroskap-signaler, mobilbruk etc. i neste forhold. Og dette er jo slett ingen sunn holdning.

Som personen over sier: Jeg tror også jeg kommer til å kreve mer i neste forhold, kreve å føle meg satt pris på. Jeg var ikke så flink til det før, og oppførte meg mer som en venninne enn en kjæreste, fordi jeg ikke ville tvinge ut av ham at han var glad i meg. Og han var ikke noe flink til å behandle meg som en kjæreste heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...