AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #1 Skrevet 25. april 2019 Er singel og på forskjellige apper. Har hatt kontakt med noen menn og de kommer inn på dette med sex. Jeg kjenner jeg blir irritert. Hvorfor skal heg diskutere sex med en jeg gjerne ikke eller mest sannsynlig ikke skal ga sex med? Hva er deres opplevelse som dame. Og pleier dere som mann komme inn på dette tema uten å møttes? For meg sier det mye og mannen og er skikkelig turn off. Med kjæreste eller en jeg ønsker sex med er det helt noe annet. Anonymkode: d44fa...647 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #2 Skrevet 25. april 2019 Tja, vil ikke si reaksjonen din er feil, men heller ikke riktig. Jeg hadde nok heller ikke gått inn på en sånn app i håp om å bare snakke sex. Men for mange er det jo en plattform for å få seg noe, så det er vel kanskje ikke helt uventet? Kan du skrive noe i profilen din om at du er ute etter dating og forhold, ikke bare kortvarig moro? Jeg har litt lite erfaring på dette området, kanskje du får bedre svar av andre... Anonymkode: 0ef20...e7d 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #3 Skrevet 25. april 2019 Man er der jo for å få en sexpartner. Hvis det er datingapper. Hvis du bare vil ha venner finnes det egne tjenester. Anonymkode: c9d3d...f77
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #4 Skrevet 25. april 2019 Hei TS, jeg tror mange benytter slike apper for å prøve å ordne sex og bare dét - da begynner de så klart å snakke/skrive om sex ganske raskt. Det du må gjøre er å sile dem ut, skrive klart og tydelig i profilen din hva du søker og hva du ikke vil ha. Men til og med da kan du oppleve at menn henvender seg til deg med kun sex som formål, for som de gjerne sier selv: "Må jo prøve da". Det du gjør da er å si tydelig nei og stenge av kommunikasjonen. Anonymkode: 2db28...ddc 6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #5 Skrevet 25. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Man er der jo for å få en sexpartner. Hvis det er datingapper. Hvis du bare vil ha venner finnes det egne tjenester. Anonymkode: c9d3d...f77 Sex i forhold eller sex på ONS er helt forskjellige ting, og det er vel der det kræsjer for mange. Anonymkode: 2db28...ddc 5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #6 Skrevet 25. april 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er singel og på forskjellige apper. Har hatt kontakt med noen menn og de kommer inn på dette med sex. Jeg kjenner jeg blir irritert. Hvorfor skal heg diskutere sex med en jeg gjerne ikke eller mest sannsynlig ikke skal ga sex med? Hva er deres opplevelse som dame. Og pleier dere som mann komme inn på dette tema uten å møttes? For meg sier det mye og mannen og er skikkelig turn off. Med kjæreste eller en jeg ønsker sex med er det helt noe annet. Anonymkode: d44fa...647 Dette er trashy oppførsel, og hvis du er ute etter kvalitet skal du selvsagt unngå sånne folk. Anonymkode: e7161...0d0 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #7 Skrevet 26. april 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er singel og på forskjellige apper. Har hatt kontakt med noen menn og de kommer inn på dette med sex. Jeg kjenner jeg blir irritert. Hvorfor skal heg diskutere sex med en jeg gjerne ikke eller mest sannsynlig ikke skal ga sex med? Hva er deres opplevelse som dame. Og pleier dere som mann komme inn på dette tema uten å møttes? For meg sier det mye og mannen og er skikkelig turn off. Med kjæreste eller en jeg ønsker sex med er det helt noe annet. Anonymkode: d44fa...647 Menn som begynner med sexprat veldig raskt, er gjerne ikke interessert i så mye annet enn sex. De vil, ærlig og redelig, finne seg noen å pule den dagen. Det er mange av dem på f.eks Tinder. Irriterende kan det være når noen man har lyst til å bli kjent med bare har lyst å kjenne på, men det er ikke verre enn at man ikke er ute etter det samme. Jeg pleier bare å si at vi er visst ute etter forskjellige ting, og takke for meg. Greit at de viser det før man har kastet bort tid på å chatte og møtes. Anonymkode: 46786...ba0 3
frubaluba Skrevet 26. april 2019 #8 Skrevet 26. april 2019 9 hours ago, AnonymBruker said: Er singel og på forskjellige apper. Har hatt kontakt med noen menn og de kommer inn på dette med sex. Jeg kjenner jeg blir irritert. Hvorfor skal heg diskutere sex med en jeg gjerne ikke eller mest sannsynlig ikke skal ga sex med? Hva er deres opplevelse som dame. Og pleier dere som mann komme inn på dette tema uten å møttes? For meg sier det mye og mannen og er skikkelig turn off. Med kjæreste eller en jeg ønsker sex med er det helt noe annet. Anonymkode: d44fa...647 Jeg hadde noen sånne samtaler i starten da jeg begynte med nettdating, men etter at jeg bestemte meg for å ha null toleranse for sexprat med folk man ikke har møtt, så har jeg kun hatt seriøse samtaler uten noen form for sexprat. 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #9 Skrevet 26. april 2019 Jeg har sexchattet en del på nettet og jeg liker det Anonymkode: f200a...01c
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #10 Skrevet 26. april 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sexchattet en del på nettet og jeg liker det Anonymkode: f200a...01c Da er det jo greit nok da. Er du dame? Hvorfor er det interessant å snakke om det dersom du ikke skal ha sex med de? Her er det at jeg vil de skal like meg først som person. Og dersom det bare er prat om kropp, sex osv så er det bare det som er interessant ikke meg som person. Anonymkode: d44fa...647
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #11 Skrevet 26. april 2019 Jeg har opplevd det mye, og nå sier jeg alltid nei til å ha sexprat. Har opplevd mange ganger at noen bare er ute etter selve sexpraten og ikke har noen interesse av å møtes engang. Det er helt uinteressant for meg. Er helt enig med deg at det er uinteressant å prate om sex med noen på nett man aldri kommer til å møte. Så er det jo mange som ønsker å møtes, men bare for sex og det er jo også uinteressant hvis du er ute etter et forhold. Det er best å bare være klar og tydelig på det, og ikke inngå i sexprat når dette ikke er noe du ønsker eller har lyst til. Anonymkode: d085a...00a 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #12 Skrevet 26. april 2019 Sist jeg var single, så var det nettby, blink og solchat som var de store møtestedene. Match fantes vel, men var aldri innom. Jeg kom i prat med utrolig mange menn på den korte tida jeg var single, og jeg tror helt ærlig 98% av dem begynte å dra det inn på sex etter noen meldinger. Det gir inntrykk av at menn er små griser som kun er ute etter en ting. Men innimellom alle de der, så finnes det noen få veloppdragne og fornuftige mannfolk heldigvis. Anonymkode: b3e09...a1d 2
Resignert Skrevet 26. april 2019 #13 Skrevet 26. april 2019 Mulig at menn ser på sex som viktigere i et forhold, enn det damene gjør? Mote, sminke og interiør er jo ikke særlig interessant, om man da ikke heter Jan Thomas.........
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #14 Skrevet 26. april 2019 Fullstendig bak mål å begynne å snakke om sex og alt relatert til dette. Menn som gjør dette avslutter jeg raskt med. Anonymkode: 01e8b...acf 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #15 Skrevet 26. april 2019 7 minutter siden, Resignert skrev: Mulig at menn ser på sex som viktigere i et forhold, enn det damene gjør? Mote, sminke og interiør er jo ikke særlig interessant, om man da ikke heter Jan Thomas......... Jeg og synes sex er viktig. Her er det snakk om før man har møttes. Da er det viktigere enn dama? Nei, ordentlig menn klarer å kommunisere om annet enn sex før det er aktuelt synes jeg. Da er det bare sex de er ute etter er min konklusjon. Anonymkode: d44fa...647 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå