AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #1 Skrevet 25. april 2019 Sikkert et kjempedumt spørsmål, men jeg er nå snart ferdig med praksis på en skole, jeg har vært der i fire uker nå. Jeg har bare hatt positive opplevelser på den skolen, så tenkte å bake noe kjeks til personalet, virkelig huggelige mennesker. Synes dere det hadde blitt rart at en student tar med noe søtt og godt til praksisskolen etter endt praksis? Vi er jo liksom der bare for en kort stund.. 🤔 Hva tenker dere her inne? Anonymkode: cc622...59f
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #2 Skrevet 25. april 2019 Ikke rart hvis du har hatt det fint der og fått god kontakt med de som jobber der ☺️ Anonymkode: c2f06...64d
Eneri Skrevet 25. april 2019 #3 Skrevet 25. april 2019 Dette er bare koselig syns jeg 😊 Kan jo legge ved et kort der du takker for god opplæring/at de tok imot deg?
TinyBean Skrevet 26. april 2019 #4 Skrevet 26. april 2019 Jeg tok med en bukett blomster og et par poser sjokolade jeg delte med kollegene da jeg var i praksis for et par år siden. De satte veldig pris på det. Ga også sjefen der en fin flaske med alkoholfri champagne eller noe lignende. Ikke helt sikker på hva det var, men den var visst veldig god og flasken var stor og fin. Trivdes så godt der og lærte mye på bare et par måneder, så følte det var riktig å vise takknemlighet. Var så glad jeg fikk lov å være der og ble tatt godt vare på, så jeg støtter ideen din! 😄
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #5 Skrevet 26. april 2019 TS her Selve praksislæreren vår har vært fantastisk for oss, så vi har gitt henne noe bare for henne. Men her er det resten av personalet jeg skriver om, de har vært kjempemøtekommende og gruppa føler at vi har blitt tatt veldig godt imot godt vare på. Har bakt noen fine kjeks, så håper de faller i smak 😄 Sammenliknet med andre studentene jeg har snakket med, så skolen jeg har havnet på, en herlig en, så derfor tenkte jeg å ta med noe. Takker for svar! Anonymkode: cc622...59f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå