Gå til innhold

Store blomster eller små blomster på klær.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker sterke farger på lys bakgrunn, og både store og små blomster. Er ikke så glad i pasteller eller andre duse farger. 

Som en av veldig få, liker jeg IKKE svart bakgrunn på blomstermønster. Det blir helt feil for meg. Man ser ikke blomster sterkt og klart midt på svarte natta, heller, liksom :eeeh: 

• Liker 1

Som jeg nettopp skrev i en annen tråd, det kommer an på stiltypen. Begge deler er fint, men personlig kler jeg best større, feminine blomster med moderat med lite til moderate kontraster. 

• Liker 1

Annonse

Jeg liker stort sett ikke blomstermønster, men det er noen unntak. Det kommer helt an på hvordan blomstene ser ut. Stort sett synes jeg nok at mye ser litt kjerring ut på meg, men jeg er kresen på mønstre generelt.

• Liker 1
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser man større ut med store blomstermønster?

Anonymkode: 180a4...a38

Nei, man gjør ikke det. Hvis jeg feks. gikk med småmønstrede blomster ville jeg sett større ut. Det ville sett helt feil ut. Det kommer an på hvordan du selv er bygd. 

• Liker 1

Annonse

På den avbildede kjolen likte jeg de store blomstrene best. Er ikke noe glad i mørk bakgrunn, da, men i valget mellom de tre ville det blitt den med størst blomster.

Jeg vet temaet i denne tråden ikke er dyreprint, men altså: sebra = no no! :fy_fy: :regler: 

• Liker 3
Annonse
AnonymBruker
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser man større ut med store blomstermønster?

Anonymkode: 180a4...a38

Store folk skal bruke store og slanke folk små. Store folk ser bare større ut med små blomster. 

Anonymkode: faa62...5ec

Det brukeren over sier er veldig forenklet. Jeg er slank men må ha relativt store blomster. Folk med feks store øyne og fyldige lepper og bredere hofter, bryster og fyldige kinn bør ha store blomster. Det har lite med å vekt å gjøre, men hvordan man er bygd og hvilke former som går igjen hos en. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...