Gå til innhold

Hjelp! *ekstremt* skjoldete dusjkabinett i ny leilighet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flytta nettopp inn i en ny leilighet, så ikke på visningen at badet så helt jævlig ut (dårlig vask fra de som bodde her før). Utleier er en eldre kar, så han vil jeg ikke plage med dette.

Prøvde å skure dusjen med en blanding av eddik og oppvaskpulver - det har jeg brukt i flere år og det har funka fint. Men så har jeg også vaska dusjen regelmessig, og det... Tror jeg ikke vedkommende som bodde her har gjort. Det hjalp ikke denne gangen.

Tips til å få dusjen ren asap? Når ikke butikken og har lyst å dusje i løpet av kvelden 😅

Anonymkode: ce80b...81e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det et plast/plexiglasskabinett er det vanskelig å få reint igjen uansett hva du gjør, hvis det er noen år gammelt.
Plexiglass blir tåkete og "skittent" utrolig fort og selv med skikkelig vedlikehold, så ser det jævlig og skittent ut ganske kjapt.

Du kan prøve med vaskemidler med kalkrens i, er det rent glass i dusjveggene kan du bruke skuresvamp og vaskepulver, men er det plast/plexiglass vil skuresvamp og pulver bare skrape opp overflaten mer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fyk over lett med stålull! Stålull tar alt, men må brukes med forsiktighet og bare i tilfeller som virker håpløse. 

Anonymkode: 14715...949

AnonymBruker
Skrevet

den gule wc-rensen fra europris, la den stå over natta. Så vasker du over med nanosvamp. 

Anonymkode: fd4ae...82b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...