Gå til innhold

10 000 feet-klubben

Fremhevede innlegg

Gjest Respect
Skrevet

Noen som er med? Noen "kriterier" bortsett fra at man må være høyere enn 10 000 feet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke med dessverre, men skulle gjerne vært :sjarmor:

Skrevet

Har hørt at det må være et passasjerfly...at et lite småfly ikke kvalifiserer. Og at man må gjennomføre et samleie. Å berøre partneren under teppet i setene gjelder altså ikke :)

Skrevet

Synes flydoer er skikkelig ekle, med piss på gulvet så det er klissete, lukt av desinfiseringsvæske mm. Ser ikke helt det store med å ha sex et slikt sted.

Skrevet

Jeg har meldt meg ut. Man må betale årlig kontigent på to runk på flydoen hvert halvår. Synes det ble for slitsomt....

Gjest kenneth
Skrevet

Jeg trodde man måtte litt høyere opp jeg? Eksempelvis ligger sentrum av La Paz på 3650 meter, mens 10 000 fot tilsvarer 3048 meter. Har man feriert i de trakter, er det fort gjort å bli medlem :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå heter vel ikke klubben 10.000 feet klubben, men heller "mile high club" og det er jo enda mindre. En engelsk mile er jo kun 1609 meter. Men full oversikt får du sikkert her:

www.milehighclub.com

Gjest celine
Skrevet
Jeg trodde man måtte litt høyere opp jeg? Eksempelvis ligger sentrum av La Paz på 3650 meter, mens 10 000 fot tilsvarer 3048 meter. Har man feriert i de trakter, er det fort gjort å bli medlem  :-)

Hehe, tenk når nyheten om en slik klubb kommer til Himalaya, og alle innbyggerne i Nepal krever å få være med.. :ler:

Gjest kenneth
Skrevet
Nå heter vel ikke klubben 10.000 feet klubben, men heller "mile high club" og det er jo enda mindre. En engelsk mile er jo kun 1609 meter. Men full oversikt får du sikkert her:

www.milehighclub.com

Stemmer det. Han sleske karen i "The wedding singer" ville vel ha med flyvertinnen inn i den klubben du nevner. Men, jeg gikk jo Besseggen for et par år siden. Da påberoper jeg meg medlemskap. Vel, jeg antar klubben har tatt høyde for mitt kverulantforslag i regelverket, men åkke som... (Hmm. Kom akkurat på det viktigste. Man skulle ha sex også. Æsj...)

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel, det står jo på nettsidene at en må være 1 mile over JORDA, ikke over HAVET. Altså funker ikke Besseggen uansett.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...