Gå til innhold

Sommerhytta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Har sett på alle sesonger av sommerhytta, men er en ting jeg har biti meg merke til i de 3 sesongene som har vært. Og det er at på ukes konkurransene og utdeling av gullhammer har Aina ukritisk alltid rost det paret som er homfilt, og til og med gitt seieren til det homofile laget også når de ikke har innfridd.

Jeg har ingenting imot homofile, men kun noen som gjorde meg oppmerksom på det når jeg så på forrige sesong. Og jeg får veldig inntrykk av at Aina faktisk ukritisk har som vane å favorittisere det paret som er homofilt. 

Gjentar igjen, har ønsker ikke en debatt om homofili, legning har ingenting med saken egentlig. Det jeg mer reagerer på er at det kan virke ut som Aina er litt for partisk. Noe som ikke er greit når det er en konkurranse, da skal man ikke sympatisere men bedømme den jobben som faktisk gjøres.

Noen andre som har merket dette? 

Anonymkode: 959a0...99c

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Har merket det, veldig uproft av henne, hun burde være helt nøytral.

Skrevet

Ja, og hun kjenner de visst fra før også. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AntiBullshit skrev:

Visste ikke at det var egen tråd for sommehytta, kan poste der og :)

Anonymkode: 959a0...99c

AnonymBruker
Skrevet

Det er med cirka 99,99 prosent sannsynlighet det paret der som kommer til å vinne hele denne sulamitten.  

Hvor blir det egentlig av spenningen / dramatikken underveis da? Kan like gjerne spole frem til selve finalen, og bli ferdige med det...                           

Anonymkode: 82306...941

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...