linky Skrevet 22. april 2005 #1 Skrevet 22. april 2005 Bryllupet nærmer seg med stormskritt, og sitter nå og tenker på hva som er viktig å ta med ned til lokalet, og småting som må kjøpes inn. her kommer en liste: Til gaveoppakkingen: *gode sakser og penner *søppelsekker *Bok til å skrive i *nummererte lapper Småting som må kjøpes inn: *Kaffe og te *Sukkerbiter, suketter og fløte *( har ikke kjøpt øl enda, så det må vi gjøre) *Frukt til drinkene/ evt. til å ha i skåler Uff kommer ikke på mer.. kommerd dere på noe?
Mrs. K Skrevet 22. april 2005 #2 Skrevet 22. april 2005 En liten kurv på toalettet med bind/tamponger, nylonstrømper (stor fest med mange enslige - kondomer ), neglefil/neglelim, nål og tråd, Paracet, o.m.a. Hilsen Trille
Berit_mor Skrevet 22. april 2005 #3 Skrevet 22. april 2005 Engangs-vinglass til velkomstdrinken, kansje? har du sjekket at lokale har salt og pepper i bøssene? tannpirkere? (et must for oldiser) servieter? (til frukt-spisinga)
linky Skrevet 22. april 2005 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2005 Engangs-vinglass til velkomstdrinken, kansje? har du sjekket at lokale har salt og pepper i bøssene? tannpirkere? (et must for oldiser) servieter? (til frukt-spisinga) Takk for gode tips. Vi har kjøpt inn billige glass på ikea til velkomsdrinkene, så trenger ikke enganga-vinglass. men salt og pepper, og tannpirkere hadde jeg ikke tenkt på :o er så mange små ting som er så lette å glemme..
Gjest Soon Mrs S Skrevet 22. april 2005 #5 Skrevet 22. april 2005 Ikke glem kakespader... sist bryllup jeg var i ble det helt glemt... kaffefiltre?
Minerva Grey Skrevet 22. april 2005 #6 Skrevet 22. april 2005 Har de sausenebb, serveringsfat og skåler/boller til frukt o.l? Engangs kameraer. Nok åpnere til vin/øl. Askebegere utenfor?
linky Skrevet 22. april 2005 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2005 Ikke glem kakespader... sist bryllup jeg var i ble det helt glemt... kaffefiltre? Det har vi faktisk ikke glemt.. har notert det ned.
Nuwanda Skrevet 22. april 2005 #8 Skrevet 22. april 2005 jeg vet jo ikke noe om lokalet dere skal være i og hvor mye som må pyntes av dere. Men - skal dere pynte "fra bunnen av" er teip, stiftemaskin, hyssing, knvi og sikkerhetsnåler alltid en inner-tier. I tillegg ville jeg tenkt pappesker til å ta ting med hjem i. ( alt fra presanger til alle sukkerbiter/penner etc som blir fraktet dit i en plastpose som så er vekk når man skal hjem ). Tørkerull til kjøkken/bakrom får man heller aldri nok av.
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #9 Skrevet 22. april 2005 "snop" om dere skal ha det - tenker chips og saltstenger f.eks.
Gjest Soon Mrs S Skrevet 22. april 2005 #11 Skrevet 22. april 2005 "snop" om dere skal ha det - tenker chips og saltstenger f.eks. Spesielt om det er barn til stede... Jeg skal lage godte-pose til de få barna som kommer
Berit_mor Skrevet 22. april 2005 #12 Skrevet 22. april 2005 Myke svarte krokodiller.... Åhja! Det er det beste jeg vet skal ihværtfall jeg huske på!!! 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå