Gjest Cerise Skrevet 22. april 2005 #1 Skrevet 22. april 2005 Lyst på sånne sko i svart, ser de selges på nett http://www.stress.no/Products.aspx?hid=2&cid=83&pid=56 til 499,-. Noen som vet om disse er å få tak i billigere noen plass? Butikk eller på nett?
Gjest Hel Skrevet 22. april 2005 #2 Skrevet 22. april 2005 Jeg har et par sånne stående nede som er 2 strl. for store til meg (bomkjøøøp). Men de er lave isteden for bittelitt opp leggen. Kunne fått de til prisen av portoen hvis du var interessert. hehe
Gjest Cerise Skrevet 22. april 2005 #3 Skrevet 22. april 2005 Jeg har et par sånne stående nede som er 2 strl. for store til meg (bomkjøøøp). Men de er lave isteden for bittelitt opp leggen. Kunne fått de til prisen av portoen hvis du var interessert. hehe Hadde egentlig tenkt meg høye.. Hvilken størrelse er de da? Og hvilken bruker du til vanlig?
Gjest Cerise Skrevet 22. april 2005 #4 Skrevet 22. april 2005 Jeg har et par sånne stående nede som er 2 strl. for store til meg (bomkjøøøp). Men de er lave isteden for bittelitt opp leggen. Kunne fått de til prisen av portoen hvis du var interessert. hehe Hadde egentlig tenkt meg de som går bittelitt opp på leggen.. Hvilken størrelse er de da? Og hvilken bruker du til vanlig?
Gjest siri piri Skrevet 22. april 2005 #5 Skrevet 22. april 2005 i fare for å sabotere en god handel... har du sjekket på Grim? (hvis du bor i oslo) Mener jeg så dem i vinduet, men er ikke sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå