Gå til innhold

Hvor tidlig ble du gravid etter MA med utskrapning? Og er det mulig å bli gravid mens en har HCG i kroppen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal mest sannsynlig til utskrapning neste uke, har tatt tre runder med cytotec og de to siste rundene har ikke klart å få ut rester som er målt til 1.2 cm. 

Tok en graviditetstest i dag som (forventet) viser svak positiv. 

Så hvor raskt ble du gravid etter MA med utskrapning? Og er det mulig å bli gravid selv om en fortsatt har HCG i kroppen? 

Anonymkode: c00ae...6fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ble gravid i pp7 etter utskrapning etter MA. Endte på ny i MA. Nå er jeg i pp4 😕 

Anonymkode: 43935...869

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skal mest sannsynlig til utskrapning neste uke, har tatt tre runder med cytotec og de to siste rundene har ikke klart å få ut rester som er målt til 1.2 cm. 

Tok en graviditetstest i dag som (forventet) viser svak positiv. 

Så hvor raskt ble du gravid etter MA med utskrapning? Og er det mulig å bli gravid selv om en fortsatt har HCG i kroppen? 

Livmoren må være tømt for rester før du kan bli gravid igjen. Etter en utskraping har livmoren vært gjennom mye og den bør hvile så lenge den renser seg (blødning) og helst litt til. For ikke å få infeksjon eller irritere en irritert livmor. Når du ikke har blødning etter utskrapning er også sannsynligvis HCG ute av kroppen (bekreft det med test sånn at du VET om du har blitt gravid eller om det bare er rester enda).. MA med utskraping ble gravid etter 4-5mnd

Anonymkode: 11a42...b78

AnonymBruker
Skrevet

Tok 38 dager for meg å få tilbake mensen etter utskrapning. Deretter en normal syklus på 28 dager og syklusen etter ble jeg gravid igjen. Så ca 3 mnd! Lykke til :)

Anonymkode: 30cca...da5

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, jeg ønsker å vente en syklus før vi prøver igjen, men er det sånn at alt av graviditetshormoner er ute av kroppen etter den første syklusen? 

Skrevet

Fikk tilbake mensen 4 uker etter utskrapning etter MA. Ble gravid 3 mnd senere og har termin i dag. 😊

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Chara skrev:

Fikk tilbake mensen 4 uker etter utskrapning etter MA. Ble gravid 3 mnd senere og har termin i dag. 😊

Takk for svar og gratulerer så mye med graviditeten🥰

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar og gratulerer så mye med graviditeten🥰

Tusen takk, og masse lykke til videre med prøvingen.  Plutselig så sitter'n! ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...