AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #1 Skrevet 25. april 2019 Er det noen som vet dette? Jeg har prøvd å finne ut av dette, men ser ikke det står noen steder. Jeg har Sparebank 1, hvis det er av betydning. Anonymkode: 3c356...7d5
Mokkilokki Skrevet 25. april 2019 #2 Skrevet 25. april 2019 Det pleier vel og være i januar. Det gjorde de hos meg. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #3 Skrevet 25. april 2019 Tror jeg sist ble trukket rundt september. Anonymkode: 2795c...b88 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #4 Skrevet 25. april 2019 Juni hos meg. Anonymkode: 54294...4e3 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #5 Skrevet 25. april 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som vet dette? Jeg har prøvd å finne ut av dette, men ser ikke det står noen steder. Jeg har Sparebank 1, hvis det er av betydning. Anonymkode: 3c356...7d5 Bankkortgebyr trekkes den måneden du først fikk ditt første kort. Fikk du kortet i Juni 2010 så trekkes årsgebyret i juni hvert år. Fikk du kortet i oktober blir gebyret trukket i oktober. Forklar meg en ting, hvordan mener du andre enn deg selv og din bank skal kunne vite når sitt gebyr trekkes? Ring banken din, eller søk i nettbankens arkiv for når gebyret ble trukket i 2018. Anonymkode: b5e0d...ffa 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #6 Skrevet 25. april 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bankkortgebyr trekkes den måneden du først fikk ditt første kort. Fikk du kortet i Juni 2010 så trekkes årsgebyret i juni hvert år. Fikk du kortet i oktober blir gebyret trukket i oktober. Forklar meg en ting, hvordan mener du andre enn deg selv og din bank skal kunne vite når sitt gebyr trekkes? Ring banken din, eller søk i nettbankens arkiv for når gebyret ble trukket i 2018. Anonymkode: b5e0d...ffa Jeg skjønner ikke hvorfor folk her på KG må svare med så nedlatende tone. Du tror da vel ikke spørsmålet mitt var "Kjære KG, hvilken måned var det jeg fikk mitt første Visa-kort, igjen?" For det første har jeg selvsagt søkt i arkivet for 2018, og ser at avgiften ble trukket i april i fjor, men på en dato som allerede er passert. Det var derfor jeg lurte. For det andre er det vel ikke allmennkunnskap at årsavgiften trekkes den måneden du fikk ditt første kort, så det var jeg ikke klar over. Forøvrig en merkelig måte å sette dato for betaling på, det logiske ville jo vært å ha én felles dato. Må legge til at ingen jeg har spurt visste når årsavgiften blir trukket, og som du ser av svarene over, er det mange som ikke vet dette. Banken har heller aldri informert meg om dette og det står ingenting om dette på bankens nettsider under emnet bankkort. Ts Anonymkode: 3c356...7d5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå