AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #1 Skrevet 25. april 2019 Rart spørsmål, men jeg lurer så veldig.. hadde sex i fylla uten å huske det, og dagen derpå å 3 uker etter hadde jeg følelsen av å ha hatt analsex. Ikke vondt i selve ringen, men øm og støl langt oppover ryggen, akkurat slik det bruker å bli for meg. Han jeg hadde ligget med trodde ikke vi hadde hatt det, men var ikke sikker. Husket senere at jeg før jeg dro ut hadde gått på do der jeg følte avføringen skapte et slags vakum i tarmen og det dro i skikkelig da den kom ut, tror dere dette kan være grunnen til at det føltes slik?? Anonymkode: 01e6e...0a3
Solsikke2 Skrevet 26. april 2019 #2 Skrevet 26. april 2019 Trust me jenta mi, du merker om du har hatt analsex i fylla for første gang! Det gjør VONDT første gangen. Og alle menn som får lov til det husker det - uansett promille! Tenker at dere sikkert har hatt sex på ett litt mindre behagelig sted, og du har ligget på ryggen - derfor ryggproblemene.. Vakumet kan komme av hva du har spist eller ikke spist, tenker jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #3 Skrevet 26. april 2019 9 timer siden, Solsikke2 skrev: Trust me jenta mi, du merker om du har hatt analsex i fylla for første gang! Det gjør VONDT første gangen. Og alle menn som får lov til det husker det - uansett promille! Tenker at dere sikkert har hatt sex på ett litt mindre behagelig sted, og du har ligget på ryggen - derfor ryggproblemene.. Vakumet kan komme av hva du har spist eller ikke spist, tenker jeg. Takk for svar! mente ikke ryggproblemer som vondt i ryggen, men at smertene/ ømheten og stølheten går langt opp i rumpa liksom, til sånn midt på korsryggen INNI der ikkesant.. jeg tenker jo også at om han gjorde det i rumpa ville jeg merket det som i at det som kom inn også må ut, hvis du skjønner hva jeg mener? og tror du ikke det er mulig å bomme ved en feil da? Jeg vet at når jeg er skikkelig full er det ikke alltid jeg kjenner forskjell fordi hele kroppen blir jo litt bedøvet, slik at han også kanskje kunne ha bommet da de to hullene er ganske nære hverandre? ts Anonymkode: 01e6e...0a3
Solsikke2 Skrevet 26. april 2019 #4 Skrevet 26. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! mente ikke ryggproblemer som vondt i ryggen, men at smertene/ ømheten og stølheten går langt opp i rumpa liksom, til sånn midt på korsryggen INNI der ikkesant.. jeg tenker jo også at om han gjorde det i rumpa ville jeg merket det som i at det som kom inn også må ut, hvis du skjønner hva jeg mener? og tror du ikke det er mulig å bomme ved en feil da? Jeg vet at når jeg er skikkelig full er det ikke alltid jeg kjenner forskjell fordi hele kroppen blir jo litt bedøvet, slik at han også kanskje kunne ha bommet da de to hullene er ganske nære hverandre? ts Anonymkode: 01e6e...0a3 Jo, tror nok det at han kan ha bommet. Men ikke penetrert deg ordntlig. Det er egentlig ganske umulig første gangen uten ordntlig glidemiddel. Om han hadde klart det hadde du virkelig kjent det under økten!
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #5 Skrevet 27. april 2019 På 26.4.2019 den 14.59, Solsikke2 skrev: Jo, tror nok det at han kan ha bommet. Men ikke penetrert deg ordntlig. Det er egentlig ganske umulig første gangen uten ordntlig glidemiddel. Om han hadde klart det hadde du virkelig kjent det under økten! Ja og siden han kom, og jeg ikke merket noe til det der bak i etterkant, er det ikke lite sannsynlig da? Jeg gikk jo sikkert på do etterpå uten at jeg husker det, men er det ikke da lite sannsynlig at alt skulle kommet ut med en gang, slik at hvis det ble gjort i rumpen ville jeg merket det dagen derpå? Altså at det kom ut «ting» derfra? ts Anonymkode: 01e6e...0a3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #6 Skrevet 27. april 2019 AUDIT nevner at hukommelsesvikt/blackout og at det at en påfører seg selv, og andre, risiko/mèn er tegn på problemer med alkohol. Drikker du for mye? Evner du å ivareta deg selv? Du får gjøre deg noen tanker/vurdere det med tanke på dine erfaringer. Det skal seriøse mengder med alkohol for ikke å kjenne forskjell på piv eller anal. Vi får anta at du ikke brukte andre rusmidler. Ta vare på deg selv. Anonymkode: 515e8...bbb
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #7 Skrevet 27. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: AUDIT nevner at hukommelsesvikt/blackout og at det at en påfører seg selv, og andre, risiko/mèn er tegn på problemer med alkohol. Drikker du for mye? Evner du å ivareta deg selv? Du får gjøre deg noen tanker/vurdere det med tanke på dine erfaringer. Det skal seriøse mengder med alkohol for ikke å kjenne forskjell på piv eller anal. Vi får anta at du ikke brukte andre rusmidler. Ta vare på deg selv. Anonymkode: 515e8...bbb Dette har bare skjedd en gang, og da jeg ikke husker noe kan jo ikke jeg vite om jeg la merke til det der å da.. men selvsagt har dette vært en oppvekker, definitvt mer respekt for alkohol nå enn tidligere.. må vel gå på en smell for å forstå hvor farlig det egentli er å drikke. Ts Anonymkode: 01e6e...0a3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #8 Skrevet 27. april 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette har bare skjedd en gang, og da jeg ikke husker noe kan jo ikke jeg vite om jeg la merke til det der å da.. men selvsagt har dette vært en oppvekker, definitvt mer respekt for alkohol nå enn tidligere.. må vel gå på en smell for å forstå hvor farlig det egentli er å drikke. Ts Anonymkode: 01e6e...0a3 Du vil klare deg bra. Du reflekterer over dine erfaringer. Det er klokt. Anonymkode: 515e8...bbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå