AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #1 Skrevet 25. april 2019 Hallo! Vi hadde samleie tirsdag, mandag, søndag, lørdag, men i går på onsdag hadde jeg migrene og var kvalm, så jeg orket ikke. Hadde el slim idag på morgenen.. Migrenen og kvalmen er for meg symptomer på eggløsning. (Passer fint..) Burde jeg ha gjort det i går for å kunne bli gravid? Er det vits å gjøre det idag (annet enn kosen selvsagt)..? Anonymkode: d850b...481
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #2 Skrevet 25. april 2019 Sædcellene lever flere dager og venter på egget, så at du hadde sex tirsdag burde nok holde hvis du har eggløsning i dag. De sier jo at sex 2-3 dager i uken holder for å bli gravid Trenger ikke treffe nøyaktig på EL-dagen. Anonymkode: 7737e...184
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #3 Skrevet 25. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sædcellene lever flere dager og venter på egget, så at du hadde sex tirsdag burde nok holde hvis du har eggløsning i dag. De sier jo at sex 2-3 dager i uken holder for å bli gravid Trenger ikke treffe nøyaktig på EL-dagen. Anonymkode: 7737e...184 Kjekt å vite! Vi har et barn fra før, og er inne i ellevte periode nå.. håper det klaffer snart Anonymkode: d850b...481
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå