Gå til innhold

Grandiosa.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som skriver om Grandiosa i nedsettende vendinger, mener dere spesifikt bare denne pizzaen, som forøvrig finnes i flere varianter, eller er Grandiosa et fellesnavn for alle slags pizzaer? Jeg synes selv navnet er ganske misvisende. Min hjemmelagede pizza er mange ganger mer "grandios".

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bare at du vet hvordan papp smaker er skremmende.

Anonymkode: 80759...a7b

Jeg skulle vist bare holdt kjeft. Hørt om metafor ?

Skrevet
2 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Sorry...:flau:

:fnise:

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

:fnise:

😁

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Jeg skulle vist bare holdt kjeft. Hørt om metafor ?

Jo, en det er så 1990.

Anonymkode: 80759...a7b

Skrevet
3 minutter siden, Arabella skrev:

Dere som skriver om Grandiosa i nedsettende vendinger, mener dere spesifikt bare denne pizzaen, som forøvrig finnes i flere varianter, eller er Grandiosa et fellesnavn for alle slags pizzaer? Jeg synes selv navnet er ganske misvisende. Min hjemmelagede pizza er mange ganger mer "grandios".

Jeg sa bare at når Grandis kom var den kjedelig og intetsigende på smak. Likte ikke, så jeg kjøpte aldri etter det.

Og Grandiosa er et varemerke for den delen av produsentens pizzaproduksjon.  Varianter er blitt utvidet utallig, og er sikkert mer spennende i dag. Og.. alt kan sprites opp.   😀

Og nå er jeg på vei til 'BellaMia for hjemmelaget pizza...   :spise:     ((:lur:))

Skrevet (endret)
4 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Jeg sa bare at når Grandis kom var den kjedelig og intetsigende på smak. Likte ikke, så jeg kjøpte aldri etter det.

Og Grandiosa er et varemerke for den delen av produsentens pizzaproduksjon.  Varianter er blitt utvidet utallig, og er sikkert mer spennende i dag. Og.. alt kan sprites opp.   😀

Og nå er jeg på vei til 'BellaMia for hjemmelaget pizza...   :spise:     ((:lur:))

Bon appetit! Kos deg, på alle måter! ;) 

Endret av Arabella
  • Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Visst.   Nå tenker jeg teste den og andre ut.  😀

Greia var at når den første Grandisen kom var den treig, og smakte våt papp. (Syntes jeg).  Men med slik popularitet og med det antall varianter nå...  vel...du skal nok se jeg liker dem.   😉

Sant, den originale er ikke mye å rope hurra for dersom man ikke "pynter" litt på den, de andre er litt mer spennende ja. :)

22 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Den smaker papp, syns jeg :P

Noe papp er undervurdert. :fnise: 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Arabella skrev:

Bon appetit! Kos deg, på alle måter! ;) 

Takk.   :takke:

Vel...det er mye opp til deg....   :nigo:

Skrevet
29 minutter siden, Arabella skrev:

Min hjemmelagede pizza er mange ganger mer "grandios".

Hva putter du i og på dine pizzaer, da?  ☺

AnonymBruker
Skrevet

10. Kunne levd på Grandiosa alene 🤪.

Anonymkode: 5000b...db4

Skrevet

Grandiosa funker fint innimellom det. Syns det er kjekt å ha i fryseren. Pimper den opp med rømme og ketchup og vips har man et ganske godt måltid :) 

Skrevet

2 kanskje😊 er ingen fan, men den er genial som hurtigmiddag!

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg spiste en del grandiosa før (med grandiosa mener jeg orginalen - alt annet må spesifiseres som noe annet, f.eks. typenavn Grandioasa med kjøttdegn, BigOne Americana osv). Jeg har aldri spist Grandiosa "upimpet": alltid ekstra ost.

Det er ingen høydare - det er så mange pizza'er der ute som smaker himla mye bedre.

Så den får en 4'erer fra meg. Upimpet tror jeg vi snakker 2.

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Grandiosa er bedre enn sitt rykte, fast lille julaften-kveldsmat :)

Skrevet

Har kun smakt originalen 

1. Kjedelig og smakte papp. Ikke veldig imponert. Har ikke smakt Grandiosa på en evighet. Hadde kanskje likt den i dag, men tviler på det 

Skal jeg først ha pizza, så lager jeg. Mye bedre 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...