Gå til innhold

Gjest i dåp. Kjole- hjelp!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vil hjelpe meg å finne kjole som jeg kan bruke i dåp? Post gjerne bilde av noe du ville hatt på deg! Og som det er mulig for meg å bestille/ få tak i innen midten av mai. Jeg har kjole, men den er lårkort og det passer seg kanskje ikke i kirke? De lange kjolene mine er ermløse og har bare stropper (som heller ikke passer i kirke) Jeg er 170 høy, slank og 35 år. Regner med det kommer til å være varmt i været den aktuelle dagen... rådvill

Anonymkode: b0be2...373

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke ha på deg en bolero/sjal i kirka? Jeg hadde bunad sist gang jeg var i dåp

Anonymkode: f26b2...52e

• Liker 2
Skrevet

Kort kjole går greit hvis du har ei litt tykk strømpebukse under, gjerne i mørk farge. Bare skuldre i kirka er ikke noe problem bortsett fra at det kan bli kaldt. Det kan være lurt å ha et sjal eller en tynn cardigan over kjolen. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken prisklasse er maks for deg? Jeg kjøpte akkurat en nydelig kjole selv jeg tenker å bruke i konf, men den koster over 1000lappen :)

Anonymkode: a32de...be2

Skrevet

Ville brukt en av de lange kjolene, og hatt en tynn cardigan eller sjal over skuldrene. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk for gode råd! Hvilken kjole kjøpte du anonymbruker? Jeg tenker 1000 kr går greit, men ikke over 2000😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte denne. Fra Ganni, koster 1699,-

Omslagskjoler passer nesten alle kroppsformer, og denne synes jeg var helt nydelig! Veldig kledelig til slike anledninger som dåp, konf, 17-mai, familiebursdager osv. 

3A30F150-234F-4AA7-9F29-07F36FB9D5AD.png

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte denne. Fra Ganni, koster 1699,-

Omslagskjoler passer nesten alle kroppsformer, og denne synes jeg var helt nydelig! Veldig kledelig til slike anledninger som dåp, konf, 17-mai, familiebursdager osv. 

3A30F150-234F-4AA7-9F29-07F36FB9D5AD.png

VELDIG fin! Ville også gått for noe slikt!

Anonymkode: f32e9...a7c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ah, den var veldig fin ja! Og fin lengde!! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...