Simply Skrevet 25. april 2019 #1 Skrevet 25. april 2019 Var det med en tidligere partner? Hadde det med kjemi eller at du ikke kjente personen? Var det et Kink som du ikke har opplevd igjen? Gi meg historier!
Pentagon Skrevet 25. april 2019 #2 Skrevet 25. april 2019 Det har jeg nå om dagen det! Med verdens Beste mann! Endelig er jeg komfortabel med egen kropp, og lysten er tilbake etter fødselen og etter at jeg sluttet med hormonpreparater. Og jeg elsker han mer og mer for hver dag som går. Vi vokser inn i en veldig sammensveiset familie, og jeg vet vi blir gamle sammen. Så godt å være så trygg! For meg så er kjemi og kjærlighet for hverandre alt. Hatt noen ONS, men de var alltid bare helt ok. Ofte fordi man blir veldig kåt og føler på seg at det skal bli så deilig, så høye forventninger mot ett menneske du ikke kjenner, ofte med alkohol involvert, da blir man bare skuffet. Hadde sex for første gang da jeg var 16 år og var sammen med han i 2 år. Det var bra og spennende sex det også, men mest fordi det var nytt, vi var uerfarene og kåtheten satt utenpå kroppen. Setter mere pris på lyst og sex nå som jeg vet at man ikke skal ta det for gitt! 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #3 Skrevet 25. april 2019 Var med eksen. Veldig god seksuell kjemi, kjente hverandre ut og inn, og utfordret hverandre og flyttet grenser sammen. Dessverre kunne jeg ikke stole på ham, så alle "ber på mine knær-"meldingene som kom etter jeg gikk fra ham ble slettet umiddelbart. Han skjønte ikke hva han mistet, tosken. Anonymkode: 51f57...a26 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #4 Skrevet 25. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Var med eksen. Veldig god seksuell kjemi, kjente hverandre ut og inn, og utfordret hverandre og flyttet grenser sammen. Dessverre kunne jeg ikke stole på ham, så alle "ber på mine knær-"meldingene som kom etter jeg gikk fra ham ble slettet umiddelbart. Han skjønte ikke hva han mistet, tosken. Anonymkode: 51f57...a26 Hørtes ut som dere hadde det bra ja! Tror du at du finner det på nytt? Anonymkode: 6baba...094
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #5 Skrevet 25. april 2019 Med mannen min, i starten av forholdet. Dessverre sa han endel dumme ting som jeg aldri helt har kommet over og som fikk meg til å bli altfor opptatt av hvordan jeg så ut under sexakten. I tillegg har vi små barn nå, så å ha sex halve dagen utgår uansett... Anonymkode: f64ca...d10
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #6 Skrevet 25. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hørtes ut som dere hadde det bra ja! Tror du at du finner det på nytt? Anonymkode: 6baba...094 Jeg er gift med motsatsen av eksen, dessverre. (Ikke spør.) Men jeg drømmer om å treffe en som ham igjen. Anonymkode: 51f57...a26 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #7 Skrevet 25. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er gift med motsatsen av eksen, dessverre. (Ikke spør.) Men jeg drømmer om å treffe en som ham igjen. Anonymkode: 51f57...a26 Hva med å swinge? Anonymkode: 6baba...094
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #8 Skrevet 25. april 2019 Med en ex,for ett par år siden..hadde villeste sexen man kan forestille seg,overalt i timesvis av gangen... viste seg etterhvert at han ikke var frisk og dopa meg(trodde jeg fikk kun potensmiddel fra apotek,men det jeg svelga pillen med var fra gata....) var et helvete å gå fra denne mannen,og jeg kommer nok aldri noensinne til å ha slike følelser og et slikt sexliv igjen... Anonymkode: ad8c8...5f0
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #9 Skrevet 25. april 2019 For under 24 timer sia, med kjæresten. Det er som to puslespillbiter som passer sammen. Så intenst, og kjærlig. Synd kjæresten foreløpig bor i en anna verdensdel. Anonymkode: a9601...851
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #10 Skrevet 25. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva med å swinge? Anonymkode: 6baba...094 Med eksen, helt klart! Med ektemaken, skjer nok ikke i min livstid. Ja, jeg sørger over tapt sex og utforskning, selv om jeg har så mye mer av andre ting i dette forholdet. Vær bevisste ved valg av livspartner. Jeg tenkte at "det går seg til," men om man har veldig forskjellige personligheter når det kommer til å oppleve livet (trygghetssøkende eller ikke), vil den seksuelle delen av livet være påvirket av det. Anonymkode: 51f57...a26
Simply Skrevet 25. april 2019 Forfatter #11 Skrevet 25. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med eksen, helt klart! Med ektemaken, skjer nok ikke i min livstid. Ja, jeg sørger over tapt sex og utforskning, selv om jeg har så mye mer av andre ting i dette forholdet. Vær bevisste ved valg av livspartner. Jeg tenkte at "det går seg til," men om man har veldig forskjellige personligheter når det kommer til å oppleve livet (trygghetssøkende eller ikke), vil den seksuelle delen av livet være påvirket av det. Anonymkode: 51f57...a26 Litt uenig, jeg er i et forhold hvor det er trygt og vi har sinnsykt god sex! Jeg har hatt det før også, men det er med stemning en person faktisk. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #12 Skrevet 25. april 2019 Når man er godt over halvveis i livet kan man se tilbake på mange bra opplevelser som er gode på hver sin måte. En når jeg var ung med en mann som var ca 10 år eldre, en med en veldig spesiell mann som var både venn og elsker og så mange opplevelser med min nuværende som iblandt slår til å blir helt magisk Anonymkode: 6192f...93b
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #13 Skrevet 25. april 2019 Med eksen som det ble slutt med for 1,5år siden. Vi hadde sex hele tiden og overalt, skogen, grustak, hagen, boden, alle rom. 7-8g pr dag i ferien. Han har kropp som en gresk gud og vet hvordan han skal bruke den. Dessverre var han ikke til å stole på så jeg gikk fra han. Han kontakter meg ennå, selv om vet jeg har ny kjæreste. Jeg savner sexen villt, men vet han vil såre meg igjen om går tilbake. Men nåværende har vi ikke sex grunnet potensproblemer. Kjipt. Anonymkode: 61e9b...473 1
prinsessa2282 Skrevet 25. april 2019 #14 Skrevet 25. april 2019 Med min nåværende kjæreste! Elsker at han er en bestemt og litt dominerende mann i senga, samtidig som han er så trygg og omsorgsfull. Etter 3 år sammen blir jeg fortsatt kåt av bare ett kyss eller en berøring fra han. Han er så selvsikker i senga, vet hvordan han vil ha de og er selvfølgelig også veldig opptatt av min nytelse. Sex med han er så intenst! Mye begjær og kjærlighet. Kan av og til bli litt røft (ikke bdsm eller noe sånt altså!), men begge elsker å ligge å kysse og stryke på hverandre leeenge etter akten. 4
Mæn40 Skrevet 25. april 2019 #15 Skrevet 25. april 2019 En eks for ca 15 år siden. Jeg turte å la henne elske meg og jeg senket skuldrene med henne, ihvertfall en stund. Fantastisk sex hele tiden og MYE. Minnes fortsatt en natt i Amsterdam hvor vi måtte være helt stille for å ikke vekke venninna. Er ikke en stor fan av klisjeer, men det var elektrisk. Hver minste berøring var ren nytelse. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #16 Skrevet 25. april 2019 4 minutter siden, Mæn40 skrev: En eks for ca 15 år siden. Jeg turte å la henne elske meg og jeg senket skuldrene med henne, ihvertfall en stund. Fantastisk sex hele tiden og MYE. Minnes fortsatt en natt i Amsterdam hvor vi måtte være helt stille for å ikke vekke venninna. Er ikke en stor fan av klisjeer, men det var elektrisk. Hver minste berøring var ren nytelse. Hvorfor i alle dager giftet du deg ikke med henne? Nøkkelen til den beste sexen er mye følelser liksom, og det er det ikke sikker du finner igjen. Anonymkode: b3486...d8e 1
Mæn40 Skrevet 25. april 2019 #17 Skrevet 25. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor i alle dager giftet du deg ikke med henne? Nøkkelen til den beste sexen er mye følelser liksom, og det er det ikke sikker du finner igjen. Anonymkode: b3486...d8e Fordi jeg er emosjonelt tilbakestående? Tror jeg sliter med å finne noe slikt igjen ja
jabx Skrevet 25. april 2019 #18 Skrevet 25. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Med eksen, helt klart! Med ektemaken, skjer nok ikke i min livstid. Ja, jeg sørger over tapt sex og utforskning, selv om jeg har så mye mer av andre ting i dette forholdet. Vær bevisste ved valg av livspartner. Jeg tenkte at "det går seg til," men om man har veldig forskjellige personligheter når det kommer til å oppleve livet (trygghetssøkende eller ikke), vil den seksuelle delen av livet være påvirket av det. Anonymkode: 51f57...a26 Hvis du er i et trygt forhold der du føler at du kan være deg selv og gi av deg selv burde da alt ligge til rette for å få til fantastisk sex sammen?
Måneskinn Skrevet 25. april 2019 #19 Skrevet 25. april 2019 Det var en sommernatt for fire-fem år siden. Jeg hadde en avtale med en mann fra nettet. Han inviterte meg hjem til seg og der ble det god middag og fantastisk dessert. God vin til og herlig samtale. Han spilte piano og sang for meg, og hele rammen rundt var fantastisk. Hele natta mens vi holdt på (første gangen jeg hadde en all-nighter) så gikk skiva til Jeff Buckley (den med Halleluja på) i bakgrunnen... Det hele var så herlig intenst og fint og utrolig deilig. Han var så raus og fin. Og han var så sexy der han sto i vinduet og tok en røyk mellom slagene... 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #20 Skrevet 25. april 2019 I går. Jeg onanerte, og det var fantastisk, helt fantastisk. Anonymkode: b4166...048 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå