Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #1 Skrevet 22. april 2005 I går hadde jeg en lang krangel med typen min da... Ble skiiiikkelig sur og gikk ut på byn (bor i en storby så det er folk ute hver dag) Så traff jeg en gammel kompis av meg, og vi fikk god kontakt igjen, uten at jeg visste ordet av det, lå jeg heime på sofaen hans og sugde han, og det resulterte i en deilig sex. Er ennå forbanna på typen min også så det gjorde godt for meg!! Men tror jeg bør si det til han, for jeg vet ikke alså... Vi kranglet for at han hadde vært på besøk hos exen sin og fixa datan hennes og jeg er SIKKER på at de flørtet. ER SÅ SUR!!!!!! Synes dere ikke jeg handlet rett? Bestevenninna synes det da, så jeg tror jeg gjorde det! Svar mottas med en takk!!!
LilleBille Skrevet 22. april 2005 #2 Skrevet 22. april 2005 Synes dere ikke jeg handlet rett? Bestevenninna synes det da, så jeg tror jeg gjorde det! Svar mottas med en takk!!! NEI jeg synes ikke du gjorde rett.
Dagoberta Skrevet 22. april 2005 #3 Skrevet 22. april 2005 Synes ikke helt du handlet rett hvis det du ønsker er å beholde typen din, og ha et forhold basert på tillit og respekt. Men hvis du vil at han neste gang han er sammen med noen skal huske på å unngå å besøke eks'er, har du sannsynligvis gitt ham en lærepenge.
aline Skrevet 22. april 2005 #4 Skrevet 22. april 2005 tror ikke helt du er klar for å være i ett forhold jeg da..... "jeg er sikker på at han flørta, ergo er det helt greit at jeg suger og ligger med en annen!" :klø: hvor gammel er du?
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #5 Skrevet 22. april 2005 Jammen altså.... han var jo hos ex-dama først! Øye for øye sant! Tror ikke jeg gidder å si noe til han jeg.....fikk nettopp melding av denne kammeraten min at vi ikke hadde noe framtid og gårsdagen var et feilgrep. Så om jeg ikke sier noe til typen og gjør meg venns med han igjen, så får jeg meg iallfall noe knull for dagen Han fortjener å bli brukt han!
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #9 Skrevet 22. april 2005 Hvis du er så sikker på at det du gjorde var rett og riktig, hvorfor skal du da ha bekreftelse på det? Muligens fordi du vet at det var forferdelig feil?
Gjest Violetta Skrevet 22. april 2005 #10 Skrevet 22. april 2005 Hvis du mener det var OK det du gjorde, hadde det vært greit om det hadde skjedd andre veien? Altså om du hadde gått på besøk til en eks, og typen din lå med en annen uten at han visste noe hadde skjedd...
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #11 Skrevet 22. april 2005 Det er helt greit, for dette forholdet var åpenbart ikke liv laga uansett. Meld fra til den så kalte kjæresten din at det er slutt, så kan du leve livet som singel så mye du vil.
Dagoberta Skrevet 22. april 2005 #12 Skrevet 22. april 2005 Jammen altså.... han var jo hos ex-dama først! Øye for øye sant! Tror ikke jeg gidder å si noe til han jeg.....fikk nettopp melding av denne kammeraten min at vi ikke hadde noe framtid og gårsdagen var et feilgrep. Så om jeg ikke sier noe til typen og gjør meg venns med han igjen, så får jeg meg iallfall noe knull for dagen Han fortjener å bli brukt han! :o Ikke vits i å diskutere med deg, tror ikke du har særlig forutsetninger for å forstå hva folk sier til deg.
aline Skrevet 22. april 2005 #14 Skrevet 22. april 2005 Jammen altså.... han var jo hos ex-dama først! Øye for øye sant! Tror ikke jeg gidder å si noe til han jeg.....fikk nettopp melding av denne kammeraten min at vi ikke hadde noe framtid og gårsdagen var et feilgrep. Så om jeg ikke sier noe til typen og gjør meg venns med han igjen, så får jeg meg iallfall noe knull for dagen Han fortjener å bli brukt han! og dere er liksom glade i hverandre og har ett godt forhold? eller.... det har kanskje ikke noe med saken å gjøre det? å være glad i teller ikke? for om du er glad i ham, så er det ikke øye for øye som teller nei, det er komunikasjon og samarbeid og omtanke begge veier! tydeligvis er han ikke mer verd en ett knull for dagen, så jeg står fast ved at du ikke kan være klar for å være i noe forhold jeg.
Mossa Skrevet 22. april 2005 #15 Skrevet 22. april 2005 Beklager altså, men det eneste jeg kan si til deg er:
Mrs. K Skrevet 22. april 2005 #16 Skrevet 22. april 2005 Synes dere ikke jeg handlet rett? Å ligge med en annen fordi du er sur på kjæresten? NEI! Jeg syns helt klart at du må fortelle det til kjæresten din. Han fortjener å vite at deres forhold ikke er bygget på tillit og han fortjener også å få muligheten til å velge deg fra. Hilsen Trille
smidja Skrevet 22. april 2005 #19 Skrevet 22. april 2005 :o :o :o Dette håper jeg er en spøk. Om det ikke er det: NEI, du handlet ikke rett!!!
Rakel Skrevet 22. april 2005 #20 Skrevet 22. april 2005 Jo, dette var veldig LURT. Håper typen din tenker AKKURAT som deg. (Kanskje det var han som var her i går og klagde over hun som krangla og ble med kompisen til venninda mi hjem.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå