Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg har et ønske om å prøve modellkarieren, men vet ikke hvordan jeg skal starte. Noen som vet hvordan jeg bør gå frem? Er komfortabel med alle typer modellering tror jeg, men det mest aktuelle hadde vært den typen du gjør hjemmefra. Jeg ser mange undertøysbutikker f.eks. Har masse bilder på sosiale medier av modeller som har tatt bildene i egne hjem. 

Tror jeg hadde passet best til undertøysmodell da jeg har veldig fin kropp, og ansiktet er helt ok, så det gjør ikke noe om det er med på bildene, men kroppen bør være i fokus. 

Hvordan er pengene? Regner med det varierer veldig etter hvem du er modell for, men er det en karriere en kan leve av? 

Endret av Sandra20
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For de aller aller fleste, er det i beste fall en inntektsbringende hobby. Veldig få lever av modellyrket i Norge.

Anonymkode: 7dd9f...7e3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Frida Aasen og Vendela Kirsebom er vel de eneste fra Norge som har gjort det virkelig stort som modell, og man kan jo se hvorfor:

Spoiler

Swarovski_Sparkles_In_The_2018_Victoria_

Modellmiljøet i Norge er så lite at man må ha et veldig spesielt utseende og jobbe veldig hardt for å kunne leve av det. 

Anonymkode: fcd89...700

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Sandra20 skrev:

Hei, jeg har et ønske om å prøve modellkarieren, men vet ikke hvordan jeg skal starte. Noen som vet hvordan jeg bør gå frem? Er komfortabel med alle typer modellering tror jeg, men det mest aktuelle hadde vært den typen du gjør hjemmefra. Jeg ser mange undertøysbutikker f.eks. Har masse bilder på sosiale medier av modeller som har tatt bildene i egne hjem. 

Tror jeg hadde passet best til undertøysmodell da jeg har veldig fin kropp, og ansiktet er helt ok, så det gjør ikke noe om det er med på bildene, men kroppen bør være i fokus. 

Hvordan er pengene? Regner med det varierer veldig etter hvem du er modell for, men er det en karriere en kan leve av? 

Det er ikke noe poeng, da modell gir altfor lite igjen i form av betaling. Er du så attraktiv og stilig som du sier at du er, og har kanskje litt "bossy" / dominant "attitude", så bør du heller gå for Financial Domination "fetishen", der du er "online" Dominatrix. Kjenner unge kvinner på din alder som tjener mer enn jeg noen gang kan drømme om. Ei som tjener 800.000 i året på dette, også er det ei annen ei som har rundet 1.200.000 kr ca, og det uten engang å møte noen slaver. Selv om det ikke er noe problem å møte de heller for en kaffe, så er idag alt "digitalt" at det går stort sett online. Man har Vipps, PayPal, Amazon, Circle Pay, osv, og en haug med andre betalingsapper der du kan få penger / gavekort.

Det er flere som driver med dette enn du skulle tro. Som sagt, det å være ei ung, attraktiv, stilig og "bossy" kvinne har ekstremt mange fordeler. 

Anonymkode: 0b49f...2f8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...