Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #1 Skrevet 22. april 2005 Jeg er gravid, ikke så veldig langt på vei ennå men har alikevel begynt å tenke på hva slags utstyr vi trenger til babyen. Barnevogn er det jeg ser på som den største utfordringen. Saken er den at vi bor i høy 3 etg. uten heis. Jeg får med andre ord ikke vognen med meg opp i leiligheten. Derfor er jeg avhengig av bag som kan bæres. Denne baggen bør være lett. En annen ting er også om vi skal velge 3 eller 4 hjuling. De 3 hjulingene jeg har sett virker små og trange.. stemmer dette?
Pimbila Skrevet 22. april 2005 #2 Skrevet 22. april 2005 Jeg har hatt Simo kombivogn og har vært veldig fornøyd med den. Stor og god plass, og bagen var lett å bære. Har aldri hatt trehjuling, så jeg kan dessverre ikke sammenligne de to typene. Liker firehjulingene veldig godt.
kariannemor Skrevet 22. april 2005 #3 Skrevet 22. april 2005 Jeg har en trehjuling, teutonia vogn. Hvor Bagen og sportsvogn delen kan tas ut og bæres med opp. Er veldig fornøyd med den... Du får ta deg en tur rundt å sjekke litt i forskjellige butikker. Viktig å prøve å løfte opp bagen med litt tyngde i den, for på noen barnevogner er det vanskelig å ta ut bagen med ungen i.. Og det vil vel være en fordel å kunne få til hvis du har vært på tur alene... Gratulere med graviditeten da :-) Klem klem!
14062003 Skrevet 23. april 2005 #4 Skrevet 23. april 2005 Vi har brukt en Simo duovogn helt til nå. Jeg ble lei av å drasse på den svære og tunge vogna. Selv uten bag. Kjøpte trehjuling (Quinny Speedi) og angrer ikke et sekund! Den er mye lettere å trille, mye enklere å styre, tar mye mindre plass sammenbrettet og er bare helt herlig! Eneste er at det er mindre plass til å lagre ting innunder vogna. Quinny har også duovogner og på deres modeller kan man klipse på maxi cosi sine bilstoler. Vi valgte en sportsvogn fordi den tar mindre plass i bilen (vi skal på biltur). Paraplytrilla blir kjempeliten, men ryggen kan ikke legges ned og er derfor uaktuell. Etter at gutten ville sitte litt i vogna, har vi droppa bagen. Vi har da brukt bare voksiposen i stedet. Den er helt ypperlig å bruke til å være barnet i. De har også sånne bæreplater til voksiposen om det skulle være av interesse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå