Gå til innhold

Et lite hjertesukk.....(halvveis langt)

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hvorfor må enkelte menn her i forumet komme med bombastiske påstander som trekker kvinner ned i gjørma ? Og kaller oss umoralske og ber oss dra til helvete hvis vi prøver å "tre inn på deres arenaer". :evil: :o

Det er visse personer som visstnok ser ut til å ha en pervers tendens til å rakke ned på kvinner og kverulere og kalle oss "feige" og si at vi ikke klarer å argumentere når vi forsvarer oss / evt. ler av disse begredelige påstandene deres. Merkelig i grunn, at visse menn tilbringer så mye tid på Kvinneguiden!!!!!??? Og holder på slik ? Hva ligger bak mon tro ? Et innholdsløst liv ? Hater disse mennene kvinner ? Er dette forumet det eneste sted de kan utbasunere sine avskyelige og fornedrende og ignorante holdninger ? Er det ikke "gammelt nytt" her på forumet og si at mannnen er kvinnen overlegen ? Greit at en dust faktisk klarer å lage en tråd på dette, men at det gjentar seg og gjentar seg ? Hvordan går det an egentlig ? Mange snakker om at persontrakassering ikke er tillatt her, men er ikke dette i bunn og grunn trakassering av kvinner ? Jeg blir voldsomt provosert av disse mannsjåvinistiske trådene og det blir vanskelig å argumentere og diskutere med imbesilene som lager trådene og.

Eventuelt bør vi jenter egentlig drite en lang marsj i disse trådene og ikke svare på dem. De får ha utløpet for kvinnehatet sitt et annet sted synes jeg. Blir rimelig lei. Tenk : Et forum på Kvinneguiden, altså! Sier en del om hvor feige disse mennene er i tillegg, majoriteten er jo også anonyme...... Snakk om å blåse ut om kvinner i det vide og det brede og så ikke tørre å stå for det ?

Takk og lov er det mange gutter / menn med vettet i behold og vel så det her, og det er kjempegøy å høre deres meninger på godt og vondt. Så det er ikke DE jeg mener. :)

Men de som virkelig er usaklige og bare bruker disse sidene til å snakke pisspreik. :evil: :evil:

Noen flere som er lei av dette ?

(P.S : Vet jeg kanskje er i grenseland ang mitt syn på disse snørrungene, og kanskje trakasserer litt selv, men dere skjønner hva jeg mener ?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja. Det var da voldsomt med svar i dag da ?

Dere har vel hørt det meste før tenker jeg.

Men 20 visninger og INGEN svar ?

:o

Neivel.

Dere som har lest har i allefall fått budskapet. Får være fornøyd m det.

Får vel komme meg til skolen

Ha en god dag :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lionda_
Eventuelt bør vi jenter egentlig drite en lang marsj i disse trådene og ikke svare på dem.

Ja, ignorering pleier å funke veldig bra på folk som er ute etter oppmerksomhet. Lage egne tråder om dem derimot er ikke en fullt så god idè. :wink:

Lionda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Det er jo som kjent enkelte som elsker oppmerksomheten de får ved å provosere folk så de omtrent går av skaftet.

Når det funker og folk går opp i fistel er det klart det er festlig å fortsette med det så lenge de får respons.

Ignore er en fin ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ignorert i lengre tid jeg!

-----------------------------

Lea

(som har lang erfaring med å ignorere håpløse menn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt svar, Lionda!! :D

Dess flere tråder vi lager om dem, dess mer vi klager på dem, jo morsommere har de det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen herregud! De fleste av dere svarer masse på disse trådene dere mener er en god ide å ignorere.

Jaja. Sorry at jeg spurte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert alle synes at ALLE trådene deres er verdt å ignorere, så det er vel ganske individuelt.

Jeg personlig, svarer på det jeg synes er verdt å svare på, uansett hvem som har startet tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...