Gjest Diva Skrevet 28. august 2002 #1 Skrevet 28. august 2002 Hvorfor må enkelte menn her i forumet komme med bombastiske påstander som trekker kvinner ned i gjørma ? Og kaller oss umoralske og ber oss dra til helvete hvis vi prøver å "tre inn på deres arenaer". :evil: :o Det er visse personer som visstnok ser ut til å ha en pervers tendens til å rakke ned på kvinner og kverulere og kalle oss "feige" og si at vi ikke klarer å argumentere når vi forsvarer oss / evt. ler av disse begredelige påstandene deres. Merkelig i grunn, at visse menn tilbringer så mye tid på Kvinneguiden!!!!!??? Og holder på slik ? Hva ligger bak mon tro ? Et innholdsløst liv ? Hater disse mennene kvinner ? Er dette forumet det eneste sted de kan utbasunere sine avskyelige og fornedrende og ignorante holdninger ? Er det ikke "gammelt nytt" her på forumet og si at mannnen er kvinnen overlegen ? Greit at en dust faktisk klarer å lage en tråd på dette, men at det gjentar seg og gjentar seg ? Hvordan går det an egentlig ? Mange snakker om at persontrakassering ikke er tillatt her, men er ikke dette i bunn og grunn trakassering av kvinner ? Jeg blir voldsomt provosert av disse mannsjåvinistiske trådene og det blir vanskelig å argumentere og diskutere med imbesilene som lager trådene og. Eventuelt bør vi jenter egentlig drite en lang marsj i disse trådene og ikke svare på dem. De får ha utløpet for kvinnehatet sitt et annet sted synes jeg. Blir rimelig lei. Tenk : Et forum på Kvinneguiden, altså! Sier en del om hvor feige disse mennene er i tillegg, majoriteten er jo også anonyme...... Snakk om å blåse ut om kvinner i det vide og det brede og så ikke tørre å stå for det ? Takk og lov er det mange gutter / menn med vettet i behold og vel så det her, og det er kjempegøy å høre deres meninger på godt og vondt. Så det er ikke DE jeg mener. Men de som virkelig er usaklige og bare bruker disse sidene til å snakke pisspreik. :evil: :evil: Noen flere som er lei av dette ? (P.S : Vet jeg kanskje er i grenseland ang mitt syn på disse snørrungene, og kanskje trakasserer litt selv, men dere skjønner hva jeg mener ?)
Gjest Diva Skrevet 28. august 2002 #2 Skrevet 28. august 2002 Jaja. Det var da voldsomt med svar i dag da ? Dere har vel hørt det meste før tenker jeg. Men 20 visninger og INGEN svar ? :o Neivel. Dere som har lest har i allefall fått budskapet. Får være fornøyd m det. Får vel komme meg til skolen Ha en god dag :kgblunk:
Gjest Lionda_ Skrevet 28. august 2002 #4 Skrevet 28. august 2002 Eventuelt bør vi jenter egentlig drite en lang marsj i disse trådene og ikke svare på dem. Ja, ignorering pleier å funke veldig bra på folk som er ute etter oppmerksomhet. Lage egne tråder om dem derimot er ikke en fullt så god idè. Lionda
Gjest Duchess Skrevet 28. august 2002 #5 Skrevet 28. august 2002 Det er jo som kjent enkelte som elsker oppmerksomheten de får ved å provosere folk så de omtrent går av skaftet. Når det funker og folk går opp i fistel er det klart det er festlig å fortsette med det så lenge de får respons. Ignore er en fin ting.
Gjest Lea Skrevet 28. august 2002 #6 Skrevet 28. august 2002 Har ignorert i lengre tid jeg! ----------------------------- Lea (som har lang erfaring med å ignorere håpløse menn)
*Lillian* Skrevet 28. august 2002 #7 Skrevet 28. august 2002 Godt svar, Lionda!! :D Dess flere tråder vi lager om dem, dess mer vi klager på dem, jo morsommere har de det...
Gjest Diva Skrevet 28. august 2002 #8 Skrevet 28. august 2002 Jamen herregud! De fleste av dere svarer masse på disse trådene dere mener er en god ide å ignorere. Jaja. Sorry at jeg spurte
*Lillian* Skrevet 28. august 2002 #9 Skrevet 28. august 2002 Det er ikke sikkert alle synes at ALLE trådene deres er verdt å ignorere, så det er vel ganske individuelt. Jeg personlig, svarer på det jeg synes er verdt å svare på, uansett hvem som har startet tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå