Gå til innhold

Fat burner som virkelig fungerer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet noen om en fat burner som virkelig fungerer? Jeg har en fysisk sykdom, som i perioder gjør at kroppen tviholder på ALT (går opp i vekt, hoven, føler meg stappa) og jeg trenger noe som hjelper kroppen med å jobbe.

Og et spørsmål til: er tabs eller pulver best?

Anonymkode: 77852...895

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikk mer vann og spis mer grønt. 

AnonymBruker
Skrevet

Å bruke huet, og legge litt bånd på seg i sjokoladeskålen, er best. Buzzwords kommer du ingen vei med. 

Anonymkode: 64823...59f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å bruke huet, og legge litt bånd på seg i sjokoladeskålen, er best. Buzzwords kommer du ingen vei med. 

Leste du egentlig hva jeg skrev? Jeg har en fysisk sykdom som fucker opp kroppen min, uansett hvor sunt jeg spiser og hvor stabil treningen er så jobber kroppen imot meg.

Du kan bruke huet å skjønne at ikke alle mennesker har en velfungerende kropp hvor svaret på ALT er å spise sunt og trene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Analminister skrev:

Drikk mer vann og spis mer grønt. 

Drikker masse vann og spiser sunt.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leste du egentlig hva jeg skrev? Jeg har en fysisk sykdom som fucker opp kroppen min, uansett hvor sunt jeg spiser og hvor stabil treningen er så jobber kroppen imot meg.

Du kan bruke huet å skjønne at ikke alle mennesker har en velfungerende kropp hvor svaret på ALT er å spise sunt og trene.

Leste du hva jeg skrev? Jeg sa ikke at svaret var å spise sunt og trene. 

Kroppen din jobber ikke imot deg. Men hjernen din gjør det, så lenge du har den innstillingen det virker som du har. Du trenger ikke spise "sunt", eller trene, for å holde vekta, du trenger å ikke spise for mye. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt mange si dette. At det å spise sunnere og trene ikke virker for dem......    sorry du, men du tar feil. Akkurat som alle de andre. Muligens har du en sykdom men du er fremdeles et kaloriforbrennende menneske. Funker det ikke så gjør du noe feil. Legg ut daglig kaloriinntak uten å utelate noe, og det du trenger så skal vi gi deg svar. Husk å være ærlig...

Anonymkode: d18be...71c

AnonymBruker
Skrevet

Kroppen din trenger energi for å fungere. Det er det ikke tvil om. Og hvor får den energien fra? Jo, fra mat du putter i munnen. Dersom det ikke er nok energi i maten du spiser så vil kroppen bruke av energireservene den har lagret. Dvs bl a fett. Det betyr at om du gir kroppen mindre energirik mat så vil du gå ned i vekt.

Likevel finnes det selvfølgelig aktivitet som forbrenner mye kalorier, men da er det snakk om ekstrem aktivitet over lang tid. Jeg vet at diverse sydpolekspedisjoner har hatt problemer med å få i seg nok kalorier selv om de tidvis har spist bortimot rent fett. Så...sleng på deg en litt tung sekk og gå hardt og lenge i skogen. Eller på stranda. Da kan du nok snakke om 'fat burner'.

Spør du meg så er det en fin ting at det holder å spise mindre. Tenk du kan slippe å trene!

Anonymkode: 10826...070

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ikke noe annet svar enn å trene og spise mindre dessverre. Det er DET som må til. Finnes ingen snarveier, da hadde nok flere vært slankere. Skjønner at det kanskje ikke er så lett å trene når kroppen er hoven og føles tung, men kanskje du har råd til en PT-time der du kan få litt tips og hjelp til øvelser som kan fungere for deg? 

Anonymkode: d5e7d...8ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...