Gjest Berlinerbolla Skrevet 25. april 2019 #1 Skrevet 25. april 2019 Leste noen ( evt en) bøker for noen år siden men jeg klarer ikke å huske forfatteren og boktitelen(e). Er det noen som kan hjelpe? Google kunstene mine er forsvunnet 🙈 Tror noe av handlingen var lagt til Haugesundsområdet og at det var noe med et oppgjør i mc-klubber, men her kan jeg blande
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #2 Skrevet 25. april 2019 Geir Tangen? Han skriver fra Haugesundsområdet. Titler som "Mastro", "Død manns tango" og "hjerteknuser" Hva mener du med "for noen år siden"? Er det fem år? ti? tyve? Anonymkode: 29ac6...fb5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #3 Skrevet 25. april 2019 11 minutter siden, Berlinerbolla skrev: Leste noen ( evt en) bøker for noen år siden men jeg klarer ikke å huske forfatteren og boktitelen(e). Er det noen som kan hjelpe? Google kunstene mine er forsvunnet 🙈 Tror noe av handlingen var lagt til Haugesundsområdet og at det var noe med et oppgjør i mc-klubber, men her kan jeg blande Du blandet ikke Tore Renberg sine "Angrep fra alle kanter" og "Vi sees i morgen" og "Skada gods" inn her? Han har skrevet om Hillesvågsgjengen 😄 Anonymkode: 29ac6...fb5 3
Gjest Berlinerbolla Skrevet 25. april 2019 #4 Skrevet 25. april 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Geir Tangen? Han skriver fra Haugesundsområdet. Titler som "Mastro", "Død manns tango" og "hjerteknuser" Hva mener du med "for noen år siden"? Er det fem år? ti? tyve? Anonymkode: 29ac6...fb5 Jeg har lest de iløpet av de siste 5 årene, men de er ikke nødvendigvis gitt ut da, for jeg leste på ebokbib appen. Kan stemme med Geir Tangen, men er usikker. Får lese de og se. Takk
Gjest Berlinerbolla Skrevet 25. april 2019 #5 Skrevet 25. april 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du blandet ikke Tore Renberg sine "Angrep fra alle kanter" og "Vi sees i morgen" og "Skada gods" inn her? Han har skrevet om Hillesvågsgjengen 😄 Anonymkode: 29ac6...fb5 Nei Hillevågsgjengen har jeg ikke lest ennå så de vet jeg at det ikke er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå