Gå til innhold

Liker ikke store damer store menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt at like barn leker best, men jeg ser veldig sjeldent tjukke damer sammen med tjukke menn. Jeg ser (ganske ofte) tjukke menn med slanke damer, men aldri tjukke menn sammen med tjukke damer. Gjerne er tjukke damer sammen med slanke eller veldig trente menn, noe som jeg også synes er litt merkelig - har de veldig forskjellige hobbyer når de ikke er sammen, tenker jeg da. Men er det slik at tjukke damer, gjerne typen som snakker høyt og mye om hvor fint det er å være big and beautiful, er ganske selvmotsigende når de faktisk aldri dater tjukke menn?

Anonymkode: 65e97...dde

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ofte tjukke damer med tjukke menn. Altså, det du avslutter med, at de "faktisk aldri dater tjukke menn", er ikke relevant.

Anonymkode: fa450...79a

• Liker 6
Skrevet

Jeg tror ofte man ser det man ser etter, for å bekrefte et allerede etablert inntrykk.

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

De fleste over tredve som bor på bygda er feite, bleike og utrente i dag.

Tjukke damer i joggebukse sammen med tjukke mannfolk i skitten dongeribukse på vei til «mama rosa» for å kjøpe kebab er vel mere regelen enn unntaket utenom her i Oslo vest.

Anonymkode: 8e5e5...301

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har hørt at like barn leker best, men jeg ser veldig sjeldent tjukke damer sammen med tjukke menn. Jeg ser (ganske ofte) tjukke menn med slanke damer, men aldri tjukke menn sammen med tjukke damer. Gjerne er tjukke damer sammen med slanke eller veldig trente menn, noe som jeg også synes er litt merkelig - har de veldig forskjellige hobbyer når de ikke er sammen, tenker jeg da. Men er det slik at tjukke damer, gjerne typen som snakker høyt og mye om hvor fint det er å være big and beautiful, er ganske selvmotsigende når de faktisk aldri dater tjukke menn?

Anonymkode: 65e97...dde

Du ser sjelden tykke damer med tykke menn og aldri tykke menn med tykke damer? Og så konkluderer du som du gjør? :klo:

Anonymkode: 41048...8a9

• Liker 10
Skrevet

Jeg ser stadig at ektepar og samboere er i ca samme vektklasse, det skjer jo hele tiden. Så jeg skjønner ikke hvorfor ikke du ser det samme. Du ser kanskje det du vil se?

Har man et usunt kosthold i huset der det bor to personer (eller flere), så sitter man jo ofte gjerne og spiser det samme. Det samme snackset på bordet, de samme middagene osv.

Derfor er det ofte sånn at det kalles "kjærestekiloene", når man går opp i vekt etter å ha blitt par. Man sitter mye og "koser seg" hjemme med god mat og god drikke. Da blir det sånn.

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, Mæn40 skrev:

Jeg tror ofte man ser det man ser etter, for å bekrefte et allerede etablert inntrykk.

Så sant!! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er overvektig, men har aldri hatt en overvektig mann.  Tenner meg ikke. 

Anonymkode: 66021...98f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du ikke like gjerne om store menn ikke liker store damer? 

Forøvrig tror jeg du tar feil. Jeg tror noen liker store damer/menn og noen ikke uavhengig av hva de veier selv. Og dessuten kan du rett og slett ikke trekke noen klar konklusjon om hvilke hobbier og treningsvaner folk har ut fra hvordan de ser ut - så enkel er ikke verden.

Og nei, jeg som stor dame liker ikke store menn. Jeg liker ikke menn i det hele tatt. Jeg liker derimot store damer. Og slanke damer. 

Anonymkode: 608ec...8ee

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er godt overvektige, men veldig aktiv. Kunne aldri vært sammen med en som er ca like stor som meg, det tenner meg ikke. Kjæresten min har noen kilo for mye på kroppen, det er greit, men han bør ikke bli mye større for det blir for mye. 

Anonymkode: a7111...c64

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er overvektig, men har aldri hatt en overvektig mann.  Tenner meg ikke. 

Anonymkode: 66021...98f

Morsomt at du er overvektig og ikke tenner på overvekt siden du selv er overvektig. Jeg er trent muskuløs mann, og liker bare damer som har samme livsstilen som meg. Kan ikke dra meg ei dame på topptur som er overvektig. Viktig at livsstilen passer sammen.

Anonymkode: 9ac2b...737

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt at du er overvektig og ikke tenner på overvekt siden du selv er overvektig. Jeg er trent muskuløs mann, og liker bare damer som har samme livsstilen som meg. Kan ikke dra meg ei dame på topptur som er overvektig. Viktig at livsstilen passer sammen.

Jeg har også vært 20 kilo overvektig, men har aldri hatt kjæreste som har vært betydelig overvektig.

På den andre siden har jeg alltid trent, og vært i god form. Jeg er fortsatt tre kilo overvektig, og kunne nok greit gått mange toppturer :) 

Anonymkode: e73ff...d80

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det er liksom "fasit"? :huh: Er man overvektig så må man tenne på overvekt? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Titania skrev:

Så det er liksom "fasit"? :huh: Er man overvektig så må man tenne på overvekt? 

Dersom man ikke tenner på det. Ville man ikke gjort noe med deg selv for å trives? 

Anonymkode: 3e87a...45f

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dersom man ikke tenner på det. Ville man ikke gjort noe med deg selv for å trives? 

Anonymkode: 3e87a...45f

Men det er ikke nødvendigvis gjort i en håndvending det heller.

Jeg er sykelig overvektig selv pga idiotiske valg tidligere, men jeg jobber med meg selv for å få vekten nedover - gått ned ca 30 kg de siste 3 årene. Men det vil ikke si at jeg tenner på overvektige menn selv, selv om jeg er overvektig selv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jo, jeg liker best menn med litt bamsekropp.

Anonymkode: b8547...eab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, Titania skrev:

Men det er ikke nødvendigvis gjort i en håndvending det heller.

Jeg er sykelig overvektig selv pga idiotiske valg tidligere, men jeg jobber med meg selv for å få vekten nedover - gått ned ca 30 kg de siste 3 årene. Men det vil ikke si at jeg tenner på overvektige menn selv, selv om jeg er overvektig selv. 

Høres snodig ut når noen som er sykelig overvektig ikke skulle kunne være med en mann som er i samme kategori.. Bra du har gjort en livsstilsendring da. Man får det så mye bedre med seg selv og helsen når man er i form.

Skrevet (endret)
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres snodig ut når noen som er sykelig overvektig ikke skulle kunne være med en mann som er i samme kategori.. Bra du har gjort en livsstilsendring da. Man får det så mye bedre med seg selv og helsen når man er i form.

Da blir jeg nysgjerrig på hvorfor det liksom må være en «greie»...? Alle har jo forskjellige preferanser uansett, både når det kommer til størrelse, fasong og farge for den saks skyld - og selv om man kanskje ikke gidder å ta vare på egen kropp, så må man jo ikke tenne på noen med sin lik livsstil for det. 

Endret av Titania
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg kvinne som er ca 20 kg overvektig. Og har vært singel i noen år, og datet en del. Min erfaring er at menn som er ca 20 kg overvektige, de vil ikke date meg, de vil date en slank dame. De fleste menn som ønsker å date meg, er slanke menn. Eller de som er ekstremt overvektige. Datet en som var 70 kg overvektig, og det skal jeg ikke gjøre igjen. Sex var jo forferdelig, han orket ingenting. Så skulle ha belære meg om hvordan jeg skulle gå ned i vekt. 

Men på gaten ser jeg da alle mulige par, lav, høy, tykk, tynn og alle mulige kombinasjoner. Noen har jo og være sammen i 20 år, og ser helt annerledes ut nå, enn da de ble sammen. 

Anonymkode: b524f...d03

AnonymBruker
Skrevet

Jaha? Skal tjukke sorteres i en gruppe, og bare få date tjukke nå? Visste ikke at sorteringssamfunnet var kommet så langt.

Anonymkode: 4781f...aa8

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...