AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #1 Skrevet 24. april 2019 Går fast til en kosmetisk sykepleier som sier at laser ikke er vits, men jeg leser flere steder at dette er en god behandling for de områdene jeg skrev i tittelen. Ser også at spesielt i USA er lasere flittig brukt. Er ikke så mye informasjon om dette på norske steder, men lurer på om noen har et sted i Oslo å anbefale for dette, og evt hvilken lasertype? @Professor Orm, har du noe her? ❤️ Litt frekt å tagge deg slik kanskje, men jeg har sett du kan mye om hud, så er lov å prøve seg håper jeg hihi;) Anonymkode: d076a...cad
Professor Orm Skrevet 24. april 2019 #2 Skrevet 24. april 2019 Neida, absolutt ikke frekt! Nå som jeg har blitt eldre og klokere, så er jeg generelt sett mer forsiktig med å uttale meg. Jeg føler jeg må sjekke opp litt før jeg tør gi deg et ordentlig svar. Men fraksjonell laser skal bedre tingene du nevner. Google fraxel så kan du lese om det hvis du vil. Det kan være sykepleieren din sier det ikke vil hjelpe fordi hun selv ikke tilbyr slik behandling, ikke glem det ☺️ 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #3 Skrevet 24. april 2019 5 minutter siden, Professor Orm skrev: Neida, absolutt ikke frekt! Nå som jeg har blitt eldre og klokere, så er jeg generelt sett mer forsiktig med å uttale meg. Jeg føler jeg må sjekke opp litt før jeg tør gi deg et ordentlig svar. Men fraksjonell laser skal bedre tingene du nevner. Google fraxel så kan du lese om det hvis du vil. Det kan være sykepleieren din sier det ikke vil hjelpe fordi hun selv ikke tilbyr slik behandling, ikke glem det ☺️ Dette tenkte jeg også! Anonymkode: b4438...983
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #4 Skrevet 24. april 2019 Tusen takk for svar:) Ja, er det jeg har tenkt også;) Hun er veldig opptatt av at jeg kun skal gå til en person, og jeg forstår tankegangen hennes, men selvfølgelig er hun selger hun også. Hun er veldig dyktig og jeg stoler på henne. Hun er ikke som de typiske folka som pusher på og sier ja til alt. Men føler liksom jeg går bak ryggen hennes når jeg spør om dette også, haha. Anonymkode: d076a...cad
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #5 Skrevet 24. april 2019 15 minutter siden, Professor Orm skrev: Neida, absolutt ikke frekt! Nå som jeg har blitt eldre og klokere, så er jeg generelt sett mer forsiktig med å uttale meg. Jeg føler jeg må sjekke opp litt før jeg tør gi deg et ordentlig svar. Men fraksjonell laser skal bedre tingene du nevner. Google fraxel så kan du lese om det hvis du vil. Det kan være sykepleieren din sier det ikke vil hjelpe fordi hun selv ikke tilbyr slik behandling, ikke glem det ☺️ Du behøver ikke sjekke dette altså, det er jo altfor snilt:) Jeg googler litt, takk for innspill 😘 Anonymkode: d076a...cad
Professor Orm Skrevet 24. april 2019 #6 Skrevet 24. april 2019 Fant litt informasjon på denne siden også:https://www.aleriscolosseum.no/behandlinger/plastisk-kirurgi/laserbehandling Som du sikkert vet er det jo begrenset hvor mye man kan stramme opp hvis huden henger mye, står litt om det i linken. Jeg vil tro du snakker om lett oppstramming og da kan laser hjelpe. Det vil også gi en glattere overflate og bedre rynker. Svar på spørsmålet ditt i én setning, jeg er uenig med din kosmetiske sykepleier, laser har noe for seg ☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #7 Skrevet 24. april 2019 33 minutter siden, Professor Orm skrev: Fant litt informasjon på denne siden også:https://www.aleriscolosseum.no/behandlinger/plastisk-kirurgi/laserbehandling Som du sikkert vet er det jo begrenset hvor mye man kan stramme opp hvis huden henger mye, står litt om det i linken. Jeg vil tro du snakker om lett oppstramming og da kan laser hjelpe. Det vil også gi en glattere overflate og bedre rynker. Svar på spørsmålet ditt i én setning, jeg er uenig med din kosmetiske sykepleier, laser har noe for seg ☺️ Du er gull altså! ❤️ Ja, tenker lett oppstramming. Jeg vil ikke bruke for mye fillers, bruker det allerede i hake og kjeve- og fillers har jo heller ikke et oppstrammende middel i så måte(noe jeg trodde tidligere). Jeg vil nok ta minifacelift/facelift om 5 år ish(må spare penger først), men tenker laser kan være en god løsning inntil det.Har også sett på Ulthera og Endymed. Ok, nok babling haha. Anonymkode: d076a...cad
Professor Orm Skrevet 25. april 2019 #8 Skrevet 25. april 2019 Er du sikker på at du trenger alt dette, TS? Hvor gammel er du? Synes dog det er lurt å ikke bruke for mye filler som du sier 😊
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #9 Skrevet 25. april 2019 7 minutter siden, Professor Orm skrev: Er du sikker på at du trenger alt dette, TS? Hvor gammel er du? Synes dog det er lurt å ikke bruke for mye filler som du sier 😊 Ja, 110% sikker;) er 34 år, og vært sinnsykt hard på soling og solariumsbesøk i ungdomstiden og 20-årene. Solkrem begynte jeg vel ikke å bruke før for 3 år siden. Ja, jeg vil prøve å unngå for mye filler i det lengste. Ser derfor på andre behandlinger som kan være bedre - og sunnere for hudkvaliteten i tillegg. Anonymkode: d076a...cad
Professor Orm Skrevet 25. april 2019 #10 Skrevet 25. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, 110% sikker;) er 34 år, og vært sinnsykt hard på soling og solariumsbesøk i ungdomstiden og 20-årene. Solkrem begynte jeg vel ikke å bruke før for 3 år siden. Ja, jeg vil prøve å unngå for mye filler i det lengste. Ser derfor på andre behandlinger som kan være bedre - og sunnere for hudkvaliteten i tillegg. Anonymkode: d076a...cad Hvis du ikke vil gå for laser med det første kan du jo også forsøke kjemisk peeling i kombinasjon med dermapen. Evt også medisinsk kremprogram ☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #11 Skrevet 25. april 2019 53 minutter siden, Professor Orm skrev: Hvis du ikke vil gå for laser med det første kan du jo også forsøke kjemisk peeling i kombinasjon med dermapen. Evt også medisinsk kremprogram ☺️ Har du prøvd det? Jeg har faktisk bestilt dermapen, mesoterapi og kjemisk peeling neste måned. Alt i en behandling. Har prøvd dermapen og meso tidligere, men følte liksom ikke den store forskjellen. Men leser jo at det er veldig bra. Anonymkode: d076a...cad
Professor Orm Skrevet 25. april 2019 #12 Skrevet 25. april 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd det? Jeg har faktisk bestilt dermapen, mesoterapi og kjemisk peeling neste måned. Alt i en behandling. Har prøvd dermapen og meso tidligere, men følte liksom ikke den store forskjellen. Men leser jo at det er veldig bra. Anonymkode: d076a...cad Ja jeg liker den behandlingen godt. Men igjen, jeg har et litt annet utgangspunkt enn deg. Man trenger gjerne flere runder også ☺️ 1
Professor Orm Skrevet 25. april 2019 #13 Skrevet 25. april 2019 Du får si ifra åssen det går, TS. Greit å vite andres erfaringer også ☺️
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #14 Skrevet 25. april 2019 1 time siden, Professor Orm skrev: Du får si ifra åssen det går, TS. Greit å vite andres erfaringer også ☺️ Yes, skal si fra! 😄 Anonymkode: d076a...cad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå