AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #1 Skrevet 24. april 2019 Lurer på om noen har opplevd det samme? 😅 Jeg har bodd her i noen år og synes naboene virker hyggelige. Det er spesielt en jeg synes virker snill og kul, og ordentlig. Vel, helt til igår, igår sendte han meg melding og fortalte at han har fantasert om meg flere ganger etter vi har møtt på hverandre. Flere meldinger har det blitt idag.. B.l.a om hva han vil gjøre med meg. Det skal sies at han er 27 år eldre. Anonymkode: 3b9b7...43a 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #2 Skrevet 24. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om noen har opplevd det samme? 😅 Jeg har bodd her i noen år og synes naboene virker hyggelige. Det er spesielt en jeg synes virker snill og kul, og ordentlig. Vel, helt til igår, igår sendte han meg melding og fortalte at han har fantasert om meg flere ganger etter vi har møtt på hverandre. Flere meldinger har det blitt idag.. B.l.a om hva han vil gjøre med meg. Det skal sies at han er 27 år eldre. Anonymkode: 3b9b7...43a 🤮😱 Anonymkode: a3dc4...f8c 11
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #3 Skrevet 24. april 2019 huff da...har selv opplevd en ekkel nabo i 60 årene....ble så redd at jeg måtte flytte. Anonymkode: 667ad...688 8
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #5 Skrevet 24. april 2019 Akkurat nå, mannor skrev: Anmeld anmeld Er det mulig å anmelde en mann når han "bare" har kommet med uanstendige forslag ? Min nabo oppsøkte meg i gangen der jeg bodde. Og kom med ekle kommentarer og forslag mens han stirret på meg og slikket seg rundt munnen..ble skikkelig skremt.! Anonymkode: 667ad...688 1
Hr. Aktiv Skrevet 24. april 2019 #6 Skrevet 24. april 2019 Jeg hadde takket høflig nei til hans tilbud og deretter sett på responsen før jeg har tatt neste skritt. 5
mannor Skrevet 24. april 2019 #7 Skrevet 24. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det mulig å anmelde en mann når han "bare" har kommet med uanstendige forslag ? Min nabo oppsøkte meg i gangen der jeg bodde. Og kom med ekle kommentarer og forslag mens han stirret på meg og slikket seg rundt munnen..ble skikkelig skremt.! Anonymkode: 667ad...688 Kommer an på hva han skrev osv, men er det upassende, trakasserende og skremmende kan man anmelde. Jeg ville i første omgang dog bedt han ikke sende flere meldinger; hvis han da ikke slutter, burde veien til være anmeldelse kort. 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #8 Skrevet 24. april 2019 Hvis man vil avvise en mann, er det ikke da mer voksent å si det direkte til ham selv enn å gå via politiet? Anonymkode: d999c...f0a 8
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #9 Skrevet 24. april 2019 Det er ikke ulovlig å ha elendige sosiale antenner, det høres idiotisk ut å anmelde noe slikt før man har forsøkt å fortelle vedkommende at fremstøtene er uønsket. Først da kan man evt se på det som trakassering eller annet hvis det ikke stopper. Anonymkode: 75b16...023 5
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #10 Skrevet 24. april 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man vil avvise en mann, er det ikke da mer voksent å si det direkte til ham selv enn å gå via politiet? Anonymkode: d999c...f0a Ikke rart menn er redd for å sjekke opp kvinner idag. Metoo her og metoo der. Anonymkode: 3cf4c...5ba 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #11 Skrevet 24. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke ulovlig å ha elendige sosiale antenner, det høres idiotisk ut å anmelde noe slikt før man har forsøkt å fortelle vedkommende at fremstøtene er uønsket. Først da kan man evt se på det som trakassering eller annet hvis det ikke stopper. Anonymkode: 75b16...023 Men altså, en stor del av problemet er jo at mennene vet at dette er galt, det var jo nylig en tråd her inne om en nabo som spurte om han kunne si til nabojenta at han fantaserte om henne. Bare det når man lurer på om det er greit eller ikke så vet man at det egentlig ikke er innafor. Og alle sa nei i den tråden også. Muligens han det er snakk om her som gjorde det allikevel. Da blir det trakassering, og ikke elendige sosiale antenner. De aller aller aller fleste menna som holder på sånn vet godt at det ikke er innafor men så velger de å gjøre det allikevel fordi de tar seg rettigheten til å trakassere og gjøre fremstøt de vet at sannsynligvis er uønsket. Det er faktisk ikke idiotisk å anmelde det, det er faktisk helt på sin plass for å sende et signal til disse mennene i samfunnet om at de skal bare drite i å gjøre sånt, de VET det ikke er innafor men gjør det allikevel fordi den konsekvensen de får er akuratt det de vil oppnå - oppmerksomhet fra dama, i form av kjefting eller avvisning og å få makt over henne ved å gjøre det ubehagelig for henne å se deg i fremtiden. Da fortjener de faktisk å få oppmerksomhet fra politiet så de kanskje innser at det ikke gir de det de vil ha å gjøre sånne fremstøt. Anonymkode: 6920a...643
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #12 Skrevet 24. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke rart menn er redd for å sjekke opp kvinner idag. Metoo her og metoo der. Anonymkode: 3cf4c...5ba Det er to helt forskjellige ting å sjekke opp noen, og å trakassere noen med upassende meldinger. Dette var trakassering. Hvis du ikke vet forskjellen på det og å sjekke opp noen så er det helt greit at du er redd for metoo og holder deg unna "sjekking". Anonymkode: 6920a...643 4
Bamseklemmer Skrevet 25. april 2019 #13 Skrevet 25. april 2019 Han er en typisk feigskit og langt ifra noen gentlemann. Han risikerer faktisk det gode naboskapet med slike meldinger, det er hans måte å flørte på hvis man er feigskit. Han tror sikkert du er lett på tråden og meldingene er nok skrevet i "errigert" tilstand. Tror nok det blir vanskelig for han å se deg inn i øynene etter ei slik melding, etter at du har avvist han, da får du kanskje se ei annen side av han. Hvis du har antenne ute eller gitt han noen slags form for flørt, er det nok til å antenne bålet i de fleste menn. Desverre er det for noen menn en flørt, at du smiler pent og ser de inn i øynene. Aldersfoskjellen sier vel det meste om han, det er jo ikke noe forhold å basere seg på. Skriv hva du mener om slike meldinger og at du ikke er på søk etter eldre menn, hvis han da "voksen" nok å ber deg om unnskyldning, må du avgjøre om han fremdeles er god nok som venn og nabo. Men du kommer bestandig til å tenke på dette? Jeg skjønner godt at det er ubehagelig for deg, vær sterk og skriv gjerne etterpå hvordan det går. Jeg støtter deg! 🤫 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #14 Skrevet 25. april 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke rart menn er redd for å sjekke opp kvinner idag. Metoo her og metoo der. Anonymkode: 3cf4c...5ba Redd? Det virker på meg som det er stikk motsatt! Nå kravler det jo gamle mannsgriser ut av treverket overalt, som prøver seg på kvinner halvparten så gamle som dem selv, bare for å nevne et eksempel. Menn prøver seg på alt som kan krype og gå av kvinner, i håp om å få napp 1 av 10 i alle fall. Dic pics sendes uten blygsel, helt ubedt, til alle de måtte få lyst til å blotte seg for. Dic pics er så vanlig at de har fått en egen forkortelse. Nei, menn er overhodet ikke redd for å sjekke opp kvinner i dag. Tvert i mot. Jeg synes de blir grovere og grovere i forsøkene sine i stedet! Registrerte meg på Sukker i fjor. Hva tror egentlig menn de kan oppnå ved å starte åpningsmeldingen sin med: "Er du en som liker å kose?" (altså ha sex.....) Argh! Er det mulig å tråkke så til de grader rett i baret og kutte tvert alle muligheter man måtte hatt i utgangspunktet, inntil man ÅPNET DEN DUMME KJEFTEN SIN og så noe så korka??? Menn, vær litt mer galante, gentlemen. Vart opp kvinnene! Anonymkode: 0c36f...80d 3
Example Skrevet 25. april 2019 #15 Skrevet 25. april 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Redd? Det virker på meg som det er stikk motsatt! Nå kravler det jo gamle mannsgriser ut av treverket overalt, som prøver seg på kvinner halvparten så gamle som dem selv, bare for å nevne et eksempel. Menn prøver seg på alt som kan krype og gå av kvinner, i håp om å få napp 1 av 10 i alle fall. Dic pics sendes uten blygsel, helt ubedt, til alle de måtte få lyst til å blotte seg for. Dic pics er så vanlig at de har fått en egen forkortelse. Nei, menn er overhodet ikke redd for å sjekke opp kvinner i dag. Tvert i mot. Jeg synes de blir grovere og grovere i forsøkene sine i stedet! Registrerte meg på Sukker i fjor. Hva tror egentlig menn de kan oppnå ved å starte åpningsmeldingen sin med: "Er du en som liker å kose?" (altså ha sex.....) Argh! Er det mulig å tråkke så til de grader rett i baret og kutte tvert alle muligheter man måtte hatt i utgangspunktet, inntil man ÅPNET DEN DUMME KJEFTEN SIN og så noe så korka??? Menn, vær litt mer galante, gentlemen. Vart opp kvinnene! Anonymkode: 0c36f...80d Jepp. Alle menn er sånn.
Bamseklemmer Skrevet 25. april 2019 #16 Skrevet 25. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn, vær litt mer galante, gentlemen. Vart opp kvinnene! Så enig med deg i dette sitatet! Men den gode gamle gentlemannen forsvant jo nesten på markedet, da likestillingen ble innført. Dere skulle jo klare alt selv, og ikke ta imot hjelp av mennene. En god gammeldags flørt med fysisk kontakt som mange damer likte, er blitt til Metoo😂Men det er jo litt avsporing i dette innlegget. Man kan godt være gentlemen uten at det skal føre til flørt...
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #17 Skrevet 25. april 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke rart menn er redd for å sjekke opp kvinner idag. Metoo her og metoo der. Anonymkode: 3cf4c...5ba Det er ikke normale oppegående menn som er problemet, men psykisk ustabile menn som mangler grenser som skaper frykt. Er det rart at man blir redd når sånne kommer med tilnærmelser ? Alle har lov til å beskytte seg. Anonymkode: 667ad...688 2
I Grosny Skrevet 25. april 2019 #18 Skrevet 25. april 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om noen har opplevd det samme? 😅 Jeg har bodd her i noen år og synes naboene virker hyggelige. Det er spesielt en jeg synes virker snill og kul, og ordentlig. Vel, helt til igår, igår sendte han meg melding og fortalte at han har fantasert om meg flere ganger etter vi har møtt på hverandre. Flere meldinger har det blitt idag.. B.l.a om hva han vil gjøre med meg. Det skal sies at han er 27 år eldre. Anonymkode: 3b9b7...43a Du bør avvise han høflig og bestemt, og tydelig nok. Da skal han slutte med disse meldingene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå