AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #1 Skrevet 24. april 2019 Hva mener du? Hørt om noen som har funnet kjæreste der? Anonymkode: def61...e99
Rotemor Skrevet 24. april 2019 #2 Skrevet 24. april 2019 Ikke hørt om et eneste kjærestepar derfra, men det finnes sikkert.
Hr. Aktiv Skrevet 24. april 2019 #3 Skrevet 24. april 2019 Har nesten ikke hørt at folk fikser seg sex derfra heller. De fleste jeg kjenner som har matcher derfra får ikke svar om de sier hei engang. Hvordan de klarer å fikse sex utfra det vet jeg faktisk ikke. 2
Sparks Skrevet 24. april 2019 #4 Skrevet 24. april 2019 Venninnen min ble kjent med hennes nåværende kjæreste på tinder. Føler det er en app som kan bli brukt til begge deler, å bli kjent med folk men også skaffe seg et ligg hvis man vil. Etter min erfaring så er de som bare er ute etter sex ganske åpne om det, og tar initiativ relativt tidlig.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #5 Skrevet 24. april 2019 Det finnes sikkert noen som har blitt kjærester etter å ha møttes på tinder, men blind høne finner også korn.... Selvsagt er Tinder en sex-app. Vil tippe at for 95% av de som har profil på tinder, er det uforpliktende sex som er målet. Anonymkode: 3f05c...027
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #6 Skrevet 24. april 2019 Kjenner mange som har møtt kjæreste der, inkl meg selv Anonymkode: 950fa...f2d
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #7 Skrevet 24. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes sikkert noen som har blitt kjærester etter å ha møttes på tinder, men blind høne finner også korn.... Selvsagt er Tinder en sex-app. Vil tippe at for 95% av de som har profil på tinder, er det uforpliktende sex som er målet. Anonymkode: 3f05c...027 Nesten alle single jeg kjenner er eller har vært på tinder. Det er særdeles normalt og ikke noe man gjør fordi man ønsker uforpliktende sex. Jeg tipper du tar veldig feil. Anonymkode: 950fa...f2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå