Gjest theTitanic Skrevet 24. april 2019 #1 Skrevet 24. april 2019 Som tittelen viser lurer jeg på hva dere syntes om bootcut jeans? De var tilbake men har ikke lagt merke til mange som går med det.
Djungelvrål Skrevet 24. april 2019 #2 Skrevet 24. april 2019 Ikke mange som går med de nei, enten så kommer de for fullt tilbake snart eller så er det bare en fling slik det har vært i mange år. Man har fått kjøpt bootcutjeans helt siden det ble "ut" for 10-15 år siden da. Imens er det de ûberstygge kulottebuksene som regjerer. Og de er det ihvertfall INGEN som kler! 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #3 Skrevet 24. april 2019 Jeg synes slengbukser er finere, er så mange bootcut-jeans som bare ser ut som skinnyjeans som passer dårlig. Men dersom de er godt laget og har god passform er det lekkert, spesielt dersom man han timeglassfasong. Anonymkode: e3881...a27 1
Gjest theTitanic Skrevet 24. april 2019 #4 Skrevet 24. april 2019 Jeg likte godt bootcut jeg og syntes de med åletrange legger var stygge. Men slik var moten og jeg ble vant til dem. Prøvde en bootcut bukse i dag og følte meg utdatert og formløs. Med trange legger virker vel rumpa større...?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #5 Skrevet 24. april 2019 8 minutter siden, SupaWoman skrev: Ikke mange som går med de nei, enten så kommer de for fullt tilbake snart eller så er det bare en fling slik det har vært i mange år. Man har fått kjøpt bootcutjeans helt siden det ble "ut" for 10-15 år siden da. Imens er det de ûberstygge kulottebuksene som regjerer. Og de er det ihvertfall INGEN som kler! Hva er det? Anonymkode: 4dedd...63e
Trish Skrevet 25. april 2019 #7 Skrevet 25. april 2019 Elsker det, men skulle ønske jeg kunne finne flere med bootcut OG lavt liv. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #8 Skrevet 25. april 2019 Håper de kommer bak på moten for fult! Liker ikke de jeansene som er åltrange i leggen. Ser bare ikke flatterende ut på meg som har store legger. Skuffelsen var stor da de åltrange leggene kom på moten for fult. Er kun greit å gå med hvis jeg går med høye støvletter og slipper å stappe buksa oppi. Anonymkode: da068...15e 4
_popcorn_ Skrevet 25. april 2019 #9 Skrevet 25. april 2019 Jeg har fortsatt to gamle bootcut-bukser som jeg bruker veldig mye! Dem er helt fantastiske med sko med litt hel, det forlenger bena kjempefint! Og jeg har leitet i årevis etter flere i passende lengde. Men det er ingen butikker i nærheten av meg som selger bootcut med variabel lengde. Kjedebutikker har en fin tendens til å lage bukser som passer alle mulige bredder, men kun en lengde... Bootcut er ofte vanskelig brette opp fint, og vanskelig legge opp, pga fasongen. Skinny jeans kan ligge litt krøllete rundt ankel, uten at man snubler i dem eller tråkker dem i stykker, så der går det fint kjøpe bukser som er litt for lang. 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #10 Skrevet 25. april 2019 6 hours ago, _popcorn_ said: Jeg har fortsatt to gamle bootcut-bukser som jeg bruker veldig mye! Dem er helt fantastiske med sko med litt hel, det forlenger bena kjempefint! Og jeg har leitet i årevis etter flere i passende lengde. Men det er ingen butikker i nærheten av meg som selger bootcut med variabel lengde. Kjedebutikker har en fin tendens til å lage bukser som passer alle mulige bredder, men kun en lengde... Bootcut er ofte vanskelig brette opp fint, og vanskelig legge opp, pga fasongen. Skinny jeans kan ligge litt krøllete rundt ankel, uten at man snubler i dem eller tråkker dem i stykker, så der går det fint kjøpe bukser som er litt for lang. Syntes det er fint når de er for lange og man tråkker på dem jeg😊 Anonymkode: 4ad8f...fc2 1
skruf Skrevet 26. april 2019 #11 Skrevet 26. april 2019 Elsker bootcut og sleng, bruker nesten bare den type bukse. Så er veldig fornøyd med at det er på moten igjen, lettere tilgang. Jeg kler best bootcut og sleng siden jeg er lang og smal, får mere former i den type bukse. 1
_popcorn_ Skrevet 26. april 2019 #12 Skrevet 26. april 2019 13 hours ago, AnonymBruker said: Syntes det er fint når de er for lange og man tråkker på dem jeg😊 Anonymkode: 4ad8f...fc2 For min del er de fleste så lange at jeg ikke bare tråkker på baksiden, men risikerer snuble i dem 😛 Men dem er også sydd i form rundt knær, og bukseknærne havner jo nedpå leggen min, som gjør at dem ikke sitter fint da...
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 26. april 2019 #13 Skrevet 26. april 2019 På 24.4.2019 den 21.39, AnonymBruker skrev: Hva er det? Anonymkode: 4dedd...63e Regner med det er korte/høyvannsbukser som menes. Culottes betyr vel kortbukser på fransk. Jeg synes boot-cut er helt grusomt stygt. De var in i min ungdomstid på slutten av 90-tallet/begynnelsen av 2000-tallet, og jeg har en teori om at det som var in da man var tenåring er noe man vil synes er stygt resten av livet Jeg synes både skinny, ulike varianter av rette ben og slengbukser er greit, men boot-cut kan jeg rett og slett ikke få meg til å like. Tviler på at jeg vil skifte mening om det.
Gjest Lama_Drama Skrevet 26. april 2019 #14 Skrevet 26. april 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Syntes det er fint når de er for lange og man tråkker på dem jeg😊 Anonymkode: 4ad8f...fc2 Skikkelig 1999. Jeg føler meg ferdig med akkurat det.
Måneskinn Skrevet 26. april 2019 #15 Skrevet 26. april 2019 Jeg har ingenting i mot bootcut - og ante heller ikke at var ute av motebildet. Så der har du meg, liksom haha Lenge fant jeg ikke jeans her hjemme, inntil jeg var i England og oppdaget Evans (butikk for oss med litt ekstra). Der fant jeg bootcut jeans og følte meg SÅ kul da jeg fikk på en sånn bukse. Har bestilt mange av dem og vært så fornøyd. Skaffet meg ikke skinny jeans før i fjor. Når man føler seg som en hodefoting i de så sitter det langt inne. Men fant en som faktisk var flatterende, sett bort fra baklommenes rare plassering..
Ullvott Skrevet 26. april 2019 #16 Skrevet 26. april 2019 På 24.4.2019 den 21.39, AnonymBruker skrev: Hva er det? Anonymkode: 4dedd...63e Korte og vide bukser. De går ofte sånn ca midt på leggen. Hakket smalere enn det man i gamle dager kalte bukseskjørt. For å se ulike eksempler, se googleresultat her: https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=culotte+bukser&ie=UTF-8&oe=UTF-8
Djungelvrål Skrevet 26. april 2019 #17 Skrevet 26. april 2019 8 minutter siden, Ullvott skrev: Korte og vide bukser. De går ofte sånn ca midt på leggen. Hakket smalere enn det man i gamle dager kalte bukseskjørt. For å se ulike eksempler, se googleresultat her: https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=culotte+bukser&ie=UTF-8&oe=UTF-8 Jeg virkelig hater de buksene! 3
Ullvott Skrevet 26. april 2019 #18 Skrevet 26. april 2019 Akkurat nå, SupaWoman skrev: Jeg virkelig hater de buksene! Jeg synes de er kjempefine. Vet ikke hva det er med dem, men jeg har alltid likt denne typen bukser godt. Og i motsetning til mange andre synes jeg de er minst like kledelige som bootcuts til folk med timeglassfasong brede hofter. 1
Djungelvrål Skrevet 26. april 2019 #19 Skrevet 26. april 2019 1 minutt siden, Ullvott skrev: Jeg synes de er kjempefine. Vet ikke hva det er med dem, men jeg har alltid likt denne typen bukser godt. Og i motsetning til mange andre synes jeg de er minst like kledelige som bootcuts til folk med timeglassfasong brede hofter. Man ser jo ut som man får de megahoftene i dem, folk om allerede har brede hofter ser selvsagt enda bredere ut. De eneste som kan kle disse buksene er kvinner på 1,80 + og som veier max 60 kg. 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #20 Skrevet 26. april 2019 Jeg elsker de, og kommer til å hamstre! Hater skinny, som har vært omtrent det eneste man har fått tak i de siste 15 årene. I skinny ser jeg ut som en kjærlighet på pinne, tynne bein og gedigen overkropp. I bootcut får jeg balansert figuren mye mer, for ikke å snakke om at man slipper følelsen av bukser som egler seg innpå og strammer, og er totalt umulige å få av. Anonymkode: bfe49...e06 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå