Gå til innhold

Et sunnere alternativ

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg går på noen medisiner som gjør at det er null bunn i meg, og alt sukker og søtt er helt magisk godt. 

Og jeg kjenner at det her skla ikke holde på mye lenger før jeg eser ut.. 

Jeg ønsker derfor en hel masse tips til ett sunnere alternativ, som er kjempe godt. Håper noen ønsker å bidra! 

Anonymkode: 10148...7b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker veldig godt en skål med oppkuttet eple (helst med blåbær eller jordbær hvis jeg har det, men det blir så dyrt), med mager vaniljekesam og litt granola over. Veldig godt på kvelden når søtsuget tar totalt overhånd for min del.

Ellers sitter jeg ofte med en tekopp i hånden. Så tar jeg en slurk isteden for å gå på raid i skuffer og skap.

AnonymBruker
Skrevet

Frukt, fruktsmoothies, tørket frukt, honning, lønnesirup.

Anonymkode: 7c320...b20

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor stilles de samme 5-8 spørsmålene hele tiden? Jeg kan svare på det selv, det er fordi når de samme spørsmålene stilles hele tiden, blir folk så provosert at de svarer på dem, tvangsmessig. Og spørsmål som man vet blir besvart, er det motiverende å stille. Og det skal ikke modereres vekk, for irritasjon genererer klikk, og nye innlegg, og dermed mer annonseinntekter. Jeg begynner å bli mer og mer overbevist om at det rett og slett er content farming. For ingen lurer genuint på ting som er av typen "allmennkunnskap", "selvinnlysende", "et googlesøk unna", "barneskolepensum". Fjernes dette, har jeg fått mistanken bekreftet.

Anonymkode: ceb5c...092

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor stilles de samme 5-8 spørsmålene hele tiden? Jeg kan svare på det selv, det er fordi når de samme spørsmålene stilles hele tiden, blir folk så provosert at de svarer på dem, tvangsmessig. Og spørsmål som man vet blir besvart, er det motiverende å stille. Og det skal ikke modereres vekk, for irritasjon genererer klikk, og nye innlegg, og dermed mer annonseinntekter. Jeg begynner å bli mer og mer overbevist om at det rett og slett er content farming. For ingen lurer genuint på ting som er av typen "allmennkunnskap", "selvinnlysende", "et googlesøk unna", "barneskolepensum". Fjernes dette, har jeg fått mistanken bekreftet.

Oi, stått opp på feil fot idag? 

Jeg gikk tilbake 5 sider før jeg ikke gadd å lete mer, og prrtett derfor en tråd. Om det er så fryktelig for deg, hvorfor klikke deg inn? 

Ellers tusen takk til dere to som har svart. Det med eple i kesam hørtes veldig godt ut, så det skal testes i morgen. 

Anonymkode: 10148...7b7

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

😳 

...Aaanyway, jeg har et par tips, TS: 

• Cottage cheese med kanel og eple/pære-syltetøy (det uten tilsatt sukker, som har mirakuløse 67 kcal/100 g)  

• Lage is av frukt eller sukkerfri saft 

• Lage sjokolade av råkakao, Cocosa, flaksalt og evt. hakkede mandler/nøtter 

• Sjokoladen kan også brukes til å lage «Troika», med gelé av Fun light bringebær og gelatin, og marsipan av mandelmel, sukrinmelis, mandelessens og eggehvite

• Tynne epleskiver med kanel og litt kalorifritt «sukker», stekes i ovnen og spises med litt vaniljekesam (helst mager) 

• Det samme kan du gjøre med banan som er delt i to på langs 

• Kesam med bær 

• Banancookies med havregryn og kanskje litt rosiner 

• Yoplait 0% yoghurt (ligger vel rundt 50 kcal pr. beger) 

• Skyr (rundt 100 kcal/beger, mener jeg) 

• Propud med sjokolade, minner om sjokoladepudding 

Det er uvant en dag eller to, så begynner det å smake godt 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Frosne druer er sykt digg :)

Anonymkode: 423fe...2fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...