Gå til innhold

Instagram vurderer å skjule likes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjempe flott!

Anonymkode: 9f2da...381

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke om likes. Men det betyr jo bare at det blir mer lukkede profiler og fokus på antall følgere hos dem som jobber på insta, type kjendiser og influencere. Fokus på følgere for at annonsører faktisk gidder å satse på influencere/instagrammere. De må jo ha noe bevis på at det er lønnsomt å jobbe med dem. Så da blir jo følgere det viktigste. Også vil du få ekstra VIP kontoer med ekstra innhold (som gir dem penger) hvor du da må følge TO kontoer slik at de skal få dobbelt så mye penger fordi det å få tak i sponsorere blir vanskeligere uten likes som faktisk viser hvor populære de er. 

Så det å fjerne likes vil ikke gi noe positivt når det kommer til de som jobber på insta. Joda det er flott for tenåringene som ikke evner å se forbi likes, men ikke for oss som faktisk følger voksne og ikke tenåringer på insta. Det blir bare irriterende å møte lukkede kontoer hvor enn du går og mange vil nok også ty til betalingsmur iform av patreon for å forsikre seg om at de tjener penger på instagram. 

Anonymkode: 98213...7d9

• Liker 2
Skrevet

De kan droppe likes for barna, men for voksne blir det bare enda mer pk-babbel. Hvis jeg skal våge meg på en spådom må det bli at verden om få år er blitt et sted der det å kjede seg i hjel fordi alt er så beige og korrekt er en vanlig dødsårsak.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Helt ærlig, så bryr jeg meg ikke.

Gjest Prøver91
Skrevet

Jeg mener at dette skulle ha blitt gjort for lenge siden!

Jeg sier ikke dette fordi jeg ikke får likes, men fordi jeg synes antall likes har blitt viktigere enn mye annet.. Noe som er helt latterlig!..

AnonymBruker
Skrevet

Så flott. 

Anonymkode: 38384...b04

• Liker 1
Gjest Prøver91
Skrevet
1 time siden, Catalina Culès skrev:

Helt ærlig, så bryr jeg meg ikke.

Hvis du ikke bryr deg, hvorfor kommenterer du da? 

AnonymBruker
Skrevet

Helt greit! Jeg legger ut ting fordi JEG har lyst! Bryr meg ikke om antall likes i det hele tatt!

Nå er jeg en godt voksen dame, og innleggene mine er sikkert gørr 😂

Men jeg blir faktisk litt lei meg når jeg hører om unge mennesker som VIL ha mange likes, og så blir de kjempelei seg når de ikke får nok. Så lurer de på hva de har gjort galt.... Trist!

Anonymkode: d5e91...14e

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
9 minutter siden, Prøver91 skrev:

Hvis du ikke bryr deg, hvorfor kommenterer du da? 

TS spurte hva vi tenker om det, og jeg tenker at jeg ikke bryr meg, derfor svarte jeg!

AnonymBruker
Skrevet

Skal ærlig innrømme at JEG bryr meg om hvor mange likes jeg får, i og med hvor mye tid jeg legger i å ta bildene og redigere de (opptatt av kvalitet, så dette er for min egel del). Legger mye tid i instagram for min hobby, og likerklikkene er for meg en fin bekreftelse på at det jeg produserer og bildene jeg tar er fine. Det er jo kjekt :) men dette er jo snakk om å skjule likerklikkene for andre, så om andre ikke ser hvor mange likes jeg har bryr jeg meg ikke om derimot :) sikkert en veldig upopulær mening fra meg, men det er min side av saken 👌🏼

Nå er det ikke selfies og masse sånn jeg legger ut, ikke noe blogger og ingen annonser eller tjener penger på det.. bare min hobby av det jeg produserer, og at jeg elsker å ta bilder og redigere :)

Anonymkode: 516ae...960

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha laiks! Hilsen voksen dame. Må ikke ha hundre likes liksom, men hyggelig st folk liker bildene mine. Og lett å vise andre at jeg liker deres. Er derimot ikke det fnugg opptatt av antall følgere. Og sletter tvert alle som la meg til bare for at jeg skulle legge til dem og så sletter de meg igjen like etterpå. DU ER IKKE FØKKINGS BEYONCE!!! 

Anonymkode: 694d1...292

• Liker 1
Gjest Krampus
Skrevet

Syns det er bra. Er så mange, spesielt unge som måler fryktelig mye av selvtilliten sin i antall likes, og dømmer andre basert på antallet de får. Gir glatt opp likes for at unge skal få det enklere. 

AnonymBruker
Skrevet

Mener at at det sto at den som legger ut bildet, kan selv se antall «likes» mens det er skjult for andre? 

Anonymkode: b10db...148

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ærlig innrømme at jeg er litt opptatt av likes, og kanskje litt avhengig. Det påvirker humøret mitt om jeg får få likes. Og også om jeg får mange likes, da er jeg happy happy! Jeg har en middels stor konto, og får alt fra 500-5000 likes. Jeg ser ikke alltid sammenhengen mellom bilde og antall likes, så tror mye er tilfeldig. 

Men jeg tror jeg (og mange med meg) hadde godt av å ikke fokusere så mye på respons fra andre (fremmede). 

Jeg vet ikke hvordan Instagram vil påvirkes av det, men vil anta at det blir flere lukkede kontoer. Det vil i hvertfall jeg gjøre med min. Kan også tenkes at aktiviteten går ned hos mange. Og det spørs om Instagram ønsker dette. 

Anonymkode: af1e3...02f

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvordan Instagram vil påvirkes av det, men vil anta at det blir flere lukkede kontoer. Det vil i hvertfall jeg gjøre med min.

Hvorfor det? Du vil jo selv fremdeles se antall likes?

Anonymkode: b10db...148

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke på hvorfor så mye skal skjules...

Anonymkode: e246b...0e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...