Maggie74 Skrevet 7. mars 2002 #1 Skrevet 7. mars 2002 Jeg ser at det er mange som har flotte ideer til morgengave til sin mann. Jeg sliter med økonomisk knyttede hender, så jeg sitter her og lurer på om jeg skal lage en bok ut av all kommunikasjon vi har hatt så langt. Vi bor langt fra hverandre og kanskje det ville vært artig å få samlet hva vi skrev til hverandre fra vi ble sammen (blir ikke for mye, for vi ble sammen i august 01 ). Er det bare dumt å gjøre sånt? Maggie
Engel Skrevet 7. mars 2002 #2 Skrevet 7. mars 2002 Syns det høres koselig ut jeg! Ellers har det vært skrevet mye om å gi bilde av seg selv, du kan jo få en venninne til å ta noen bilder av deg, ramme inn og gi vedsiden av boka.12
Gjest gjest 0 Skrevet 7. mars 2002 #3 Skrevet 7. mars 2002 Det høres kjempeflott ut! Lim inn bilder og annet dill du har samlet på også så blir det kjempefint! Det trenger jo heller ikke være dyrt å ta et bilde av deg selv heller. Jeg gav eksen min et klippekort der jeg hadde skrevet inn forskjellige ting han kunne løse ut hos meg mot et klipp når han selv ønsket det. (middag, kino, massasje...) Her er det jo bare fantasien som setter grenser Det ble iallefall tatt kjempegodt imot!!!12
Mrs. B Skrevet 7. mars 2002 #4 Skrevet 7. mars 2002 Synes det er en god ide jeg. Jeg har tatt vare på masse søte mailer og meldinger som jeg skal samle i en hjerteformet sort bok med sorte sider. På annenhver side skal jeg ha svarthvitt bilder av oss og kanskje også et bilde av meg i brudeundertøy som forloveren min tar. Boken skal han få imorgen gave. Jeg vil kjøpe noe mer også, men hver gang jeg spør hva han vil ha sier han "jeg vil bare ha deg jeg". Da burde det jo være veldig enkelt, men jeg vil nå gjøre noe mer ut av det allikevel jeg da. Så jeg får finne på noe ekstra også. 12
Mines Skrevet 7. mars 2002 #5 Skrevet 7. mars 2002 Den klippekort ideen var god! Har et par forslag til "klipp"; * piknikk (i skogen, på sjøen etc ol.) * 3-retters hjemmelaged middag * pedikyr (først fotbad... gutta liker å bli stelt med) * har dere badekar? Tapp i vann med deilig olje, tenn masse levende lys, server han en drink og sett på litt deilig musikk * lag et klipp for "pikant aften" hvor du forfører ham (lekkert undertøy, massasje, lys, god drikke, etc. det er bare fantasien som begrenser dette klippet....)
Sunny Skrevet 7. mars 2002 #6 Skrevet 7. mars 2002 Kunne også trenge tips til morgengave som ikke koster allverden... Har tenkt på klippekort, det høres litt arti ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå