Gå til innhold

Mer eller mindre sannsynlig at forholdet blir fysisk nå..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer til å få så mye pepper her nå men det er bare å spare på kruttet, for jeg hopper glatt over og kommenterer ikke dritt...

Saken er den..jeg er i et ulykkelig samboerforhold. Har lenge tenkt på å flytte ut, og nå gjør jeg det om en uke. Funnet leilighet og samboer forstår, han vet jo hvor kjipt vi har det.

Midt i alt dette vanskelige, ble jeg kjent med en annen for et halvt års tid siden. Han er gift og selv om han har forelsket seg i meg, så har han hele tiden sagt at han holder avstand mtp det fysiske og frykten for å falle i utroskap. Han ønsker ikke være årsak til brudd mellom meg og samboer, og har respekt for det vi går gjennom. Han har ingenting med saken å gjøre når det gjelder at jeg flytter ut. Vi har altså ikke vært fysiske det halve året vi har kjent hverandre, bare møttes og tatt en kaffe, snakket mye på telefon og meldinger, og delt mye fra forholdene våre og det er jo en sterk tiltrekning mellom oss. 

Nå lurer jeg på hvordan han vil reagere når jeg forteller ham at jeg flytter ut. Er det sannsynlig at han vil tenke at det nå åpner seg en sjanse for et mer fysisk forhold, eller motsatt? Han holder seg jo på matta både fordi han ikke vil være et forstyrrende element i min og samboers prosess, som han sier, men han har jo også ei kone (som han ikke er lykkelig med) som han ikke ønsker være utro mot (han oppleves anstendig). 

Saken er ikke hverken mitt og samboers forhold eller mitt og han andres forhold, saken er : tror dere forholdet vårt(jeg og han andre) vil endre seg nå som jeg flytter ut?

Anonymkode: ea9c6...599

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Problemet her er jo at du har kontakt med en gift mann. Slutt med det! Du ville ikke vært i konas sko. Og en annen ting. Hva får deg til å tro at du er så spesiell at en mann som er utro, ikke vil kunne være det motdef senere? Tygg litt på den du.

Anonymkode: 25566...d02

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet her er jo at du har kontakt med en gift mann. Slutt med det! Du ville ikke vært i konas sko. Og en annen ting. Hva får deg til å tro at du er så spesiell at en mann som er utro, ikke vil kunne være det motdef senere? Tygg litt på den du.

yay, du kunne ikke dy deg. Tror du jeg er hodeløs og ute hjerne? ;) hopper glatt over å kommentere mer  enn som så :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan ikke noen her forutsi. Det kommer vel an på hvilke verdier han har, hvor mye han eventuelt interesserer seg for deg og om du pleier relasjonen til han.

Jeg tror relasjonen deres vil endres dersom du går inn for det: hvis han har sterk moral vil han trekke seg unna deg og hvis ikke vil han kanskje gå bak ryggen til kona. Et annet alternativ er at han avslutter ekteskapet sitt ryddig for så å eventuelt gå til deg. 

Anonymkode: 91015...be9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han vil ikke falle i utroskap, skriver du. Så du tror han blir enklere å få i seng ved at du blir singel. 

Tenkte han på at du er i forhold, eller at han selv er gift? 

Du tenker ikke over at han er gift da. Vil du være den som er med på å få han i seng, selv om han er gift? Syns du det er helt greit? Syns faktisk du skal riste av deg forholdet du er i, før du stuper i seng med en annen. Da er det for sex skyld, for du må utvikle kjærligheten i forholdet. Og tror du, ar han går fra kona også? 

Anonymkode: 0ed24...9bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

yay, du kunne ikke dy deg. Tror du jeg er hodeløs og ute hjerne? ;) hopper glatt over å kommentere mer  enn som så :) 

Rart du tok deg tid til å svare da. :danse: Ønsker deg uansett ingen lykke med denne mannen, siden du er et svin som legger deg etter gifte menn. For du ødelegger et ekteskap med vitende vilje, og kanskje også en familie.

Kvinner fanget i prostitusjon, er renere enn deg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hei ts, jeg skal ikke være noe moralens vokter her, men etter et langt liv med mye livserfaring har jeg lært at det virkelig sier noe om en gift mann forelsker seg og er utro med en annen, det er ikke en mann man kan leve med eller være trygg på, sannsynligvis mangler han noe grunnleggende emosjonelt. Snakker ikke om de som har det grusomt i ekteskapet, er utro og så bryter ut, men de er av de sjeldne uansett.

Anonymkode: 28a27...b31

Gjest Linn35
Skrevet (endret)
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

....siden du er et svin som legger deg etter gifte menn. For du ødelegger et ekteskap med vitende vilje, og kanskje også en familie.

Kvinner fanget i prostitusjon, er renere enn deg.

Unnskyld at jeg sier dette, men det er noe av det styggeste jeg har lest på KG. Jeg er ekstremt provosert og lei meg på ts' vegne. Hvem er du til å dømme henne? Hva vet vel du om hennes liv, bagasje, sorger og gleder?Går hun virkelig inn for å ødelegge en familie? Hvordan vet du det? Fordi det er det kvinner som forelsker seg i andre gjør? Det er forøvrig helt normalt å falle for andre. Hun /de har jo ikke handlet på det, slik jeg forstår det. Likevel, fordi hun nå kanskje tenker tanken at det kan utvikle seg, så er hun altså som støv under dine føtter..ja et svin faktisk.  Og utfra det lille hun deler her så klarer du å sidestille henne med en prostituert og si at prostituerte er renere enn henne?

Jeg syns oppriktig synd på deg. Hvem har oppdratt deg til å bli så stygt fordømmende og bedrevitende?

Jeg blir dårlig av mennesker som deg. Hvorfor ser du så svart hvitt på livet? Bitter?

Vi vet da virkelig ingenting her. Kanskje er det faktisk ekte kjærlighet mellom henne og den andre? Hun har valgt å gå fra sin partner. Det står det tross alt respekt av. Og Hva vet vi om denne andre mannen og hvem han er og hvordan han er?

Vær forsiktig med å dømme. Å kaste stein på denne måten har jeg lite sans for. Om tjue år kan ditt liv også se helt helt annerledes ut enn du forestilte deg! Tro meg. 

Endret av Linn35
Skrevet
3 minutter siden, Linn35 skrev:

Unnskyld at jeg sier dette, men det er noe av det styggeste jeg har lest på KG. Jeg er ekstremt provosert og lei meg på ts' vegne. Hvem er du til å dømme henne? Hva vet vel du om hennes liv, bagasje, sorger og gleder?Går hun virkelig inn for å ødelegge en familie? Hvordan vet du det? Fordi det er det kvinner som forelsker seg i andre gjør? Det er forøvrig helt normalt å falle for andre. Hun /de har jo ikke handlet på det, slik jeg forstår det. Likevel, fordi hun nå kanskje tenker tanken at det kan utvikle seg, så er hun altså som støv under dine føtter..ja et svin faktisk.  Og utfra det lille hun deler her så klarer du å sidestille henne med en prostituert og si at prostituerte er renere enn henne?

Jeg syns oppriktig synd på deg. Hvem har oppdratt deg til å bli så stygt fordømmende og bedrevitende?

Jeg blir dårlig av mennesker som deg. Hvorfor ser du så svart hvitt på livet? Bitter?

Vi vet da virkelig ingenting her. Kanskje er det faktisk ekte kjærlighet mellom henne og den andre? Hun har valgt å gå fra sin partner. Det står det tross alt respekt av. Og Hva vet vi om denne andre mannen og hvem han er og hvordan han er?

Vær forsiktig med å dømme. Å kaste stein på denne måten har jeg lite sans for. Om tjue år kan ditt liv også at helt helt annerledes ut enn du forestilte deg! Tro meg. 

Kunne ikke blitt mer enig. Det er sykt hvor stygge noen er. Hvilket hjerte de må ha, Er de ikke like ille som "andre svin"? Hva er verst, et svart og stygt hjerte eller å forelske seg i en annen?jeg bare spør.

Til ts : Tror det er sannsynlig at han lettere vil bli fysisk med deg nå. Du er ikke med kjæresten din lenger. Og du skal flytte for deg selv. Tenker han får litt å vurdere nå. Lykke til med alt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, Linn35 skrev:

Vær forsiktig med å dømme. Å kaste stein på denne måten har jeg lite sans for. Om tjue år kan ditt liv også se helt helt annerledes ut enn du forestilte deg! Tro meg. 

Sorry, du er like dømmende. Hvorfor anser du deg som bedre og mer verdt enn en prostituert? Hvorfor er dine verdier bedre? 

Anonymkode: 663eb...501

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Wow.... Haha, du er naiv som tror du er verdt noe for den gifte mannen. Du er bare en lek for han, han er gift og er ikke fysisk utro mot konen sin av en grunn. Kom deg ned fra din høye hest.. vi skal spare på kruttet??? Det bestemmer ikke du lille venn 

Anonymkode: e0d79...0cd

Gjest Linn35
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, du er like dømmende. Hvorfor anser du deg som bedre og mer verdt enn en prostituert? Hvorfor er dine verdier bedre? 

Anonymkode: 663eb...501

Hvor sier jeg at jeg er bedre og mer verdt enn en prostituert? Å kjære vene, det har jeg da aldri ment. Sånn, da var jo det oppklart.

Og nei jeg er overhode ikke like dømmende. Jeg dømmer faktisk ikke ts i det hele tatt! Jeg har full forståelse for situasjonen. 

Jeg forkaster derimot ab d02 sin måte å snakke til mennesker på. Kalle noen et svin og sidestille ts med en prostituert når hun ikke en gang har hatt sex med mannen...og selvom hun hadde hatt det...ja hvorfor slike harde ord? 

Prostituerte er forøvrig mennesker som du og jeg. Antar ab d02 ser på dem som "skitne" og noe vemmelig siden de nevnes på en så stygg måte. 

Jeg blir mektig provosert over dem som rakker ned på andre på den måten. 

Ts ba om å få spørsmålet besvart, ikke en masse pepper. Men det er jo det hun får.

Til ts, jeg glemte svare på det du spør om i min irritasjon her igår, men jeg tror alt kan bli lettere ved at du flytter ut. Du står friere overfor han andre. Men om han er redd for å falle i utroskap kan det tenkes at han blir desto reddere nå. 

Jeg forstår forøvrig veldig godt hva du står midt i, uten at jeg ønsker utdype det. Men jeg håper du får det bra! 

Gjest Linn35
Skrevet

Det er så utrolig imponerende å se en hel haug mennesker være tøffe i trynet her inne, lire av seg en masse dritt og beskyldninger mot ts og samtidig skjule seg bak å være "anonym bruker". 

Applaus til dere. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Linn35 skrev:

Det er så utrolig imponerende å se en hel haug mennesker være tøffe i trynet her inne, lire av seg en masse dritt og beskyldninger mot ts og samtidig skjule seg bak å være "anonym bruker". 

Applaus til dere. 

Hva har det å si om jeg er anonym bruker eller ikke? Brukeren jeg skriver under har aldri blitt skrevet noe med. I tillegg sier den ingenting om hvem jeg er eller hva jeg heter. Og, man er i utgangspunktet ikke anonym på dette forumet. Så det handler ikke om å være "feig og tøff i trynet". Det handler om at man sier sine meninger, bare. Du signerer ikke med fullt navn, så hvorfor skal andre?

Å belære TS har vi alle lov til, når hun spør om alles mening. Eller, selv om hun ikke gjør det kan vi svare, ettersom dette er et diskusjonsforum. Åpent for alle. Fordi det hun gjør er idiotisk. Og hun er åpen om det, uten skam. Og det er tragisk. Derfor må man også forvente seg reaksjoner fra andre. Det at TS tror hun betyr mer for den gifte mannen enn kona hans gjør, er teit, og igjen også idiotisk. Som mye annet i denne tråden. Hun vil ikke ha svar på det hun lurer på, hun vil spre kvalme, få hat mot seg og ta på seg offerrollen. Det er kun hun selv som vet svaret på spørsmålet. Vi kan ikke forutse en dritt.

Anonymkode: e0d79...0cd

Skrevet (endret)

TS, jeg synes det er unødvendig av deg å legge deg ut etter en gift mann. Såklart, man styrer ikke følelsene sine - men har man litt empati og klarer å tenke klart så holder man seg unna. Mannen er jo uansett en dritt, som holder på sånn bak sin kones rygg (antar jeg, han er iallefall en dritt om han gjør det bak ryggen hennes). Du burde holde deg langt unna frem til dere begge evt er singel. Det finnes så mange gode, fantastiske menn og kvinner der ute som er singel, gå for de istedet du:) Jeg synes vi kvinner burde stå opp for hverandre, og dermed ikke legge oss etter opptatte menn. Jeg tenker alltid som så før jeg gjør noe; Hvordan hadde jeg reagert dersom noen hadde gjort noe sånt mot meg?

Endret av meningsløs
AnonymBruker
Skrevet

Når TS kan havarere sitt eget ekteskap, og en annen kvinnes ekteskap, er hun langt verre enn en prostituert ja. En skitten motbydelig hore, og mye verre enn prostituerte ja.

Forskjellen er at prostituerte oftest ikke har noe valg. Ts har kun egoistiske motiver og seksuelle begjær, og driter i at hun ødelegger andres ekteskap. Kanskje til og med familier. 

Å innlede et forhold til en gift mann, er alltid galt. Det er egoistisk og galt. Ingen ønsker å være den bedradde parten. Derfor skal man ikke bidra til at andre blir bedratt heller.

AnonymBruker
Skrevet

Mente sitt eget samboerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...