Gå til innhold

Hva er greia med sommermoten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så mye stygt! Grøss! Stygge blomstrete plagg, oversized kjoler og blasse farger. Ugh!

Hva syns du om moten nå?

Anonymkode: fa6a8...5a4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du eksempler å vise? 

Anonymkode: 2666a...0ba

Skrevet

Liker blomstrete plagg og at moten ikke lenger BARE er korte magetopper og trange klær, jeg. Synes sånn sett at sommermoten nå er veldig fin. Er liksom litt av kvart 👍🏻😊

• Liker 4
Skrevet

Er SÅÅÅ enig! Finner ikke en dritt i år...

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ikke blomster nå igjen :kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

Trodde sommermoten var lengre shorts (sykkelshorts), militærinspirerte plagg, neonfarger, høyt liv, cropped topper, joggesko, midikjoler, rød, ton-i-ton. Et helt spekter av godsaker å velge i. Hvor oppdaterer du deg på motebildet egentlig?

Anonymkode: 6f52e...755

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker godt moten som er for tida. Er glad i farger, blomstermønster og romantisk stil. Det er lenge siden jeg har sett så mye klær i butikkene som jeg virkelig liker som jeg gjør nå. 

• Liker 4
Skrevet

Finner mer som jeg liker i butikkene nå. Eneste problemet er at hver gang jeg ser en fin topp så viser det seg å være body, og jeg klarer ikke å gå i det

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Catalina Culès skrev:

Ikke blomster nå igjen :kjefte:

Kunne denne kjolen vært noe for deg? 😍
76401_Hearts_and_Roses_London_H_R_Utsvin

Anonymkode: 06631...cb1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eksempler:

kjole

kjole

kjole

kjole

kjole

kjole

Kunne holdt på i en evighet. Og dette er bare Zalando. 

TS

Nr 4 var kjempefin. Synes det er fint at man ikke trenger å vise så mye hud hele tiden.

Anonymkode: d26b3...6d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nr 4 var kjempefin. Synes det er fint at man ikke trenger å vise så mye hud hele tiden.

Anonymkode: d26b3...6d6

Det er jeg helt enig i. Men det er så innmari mye stygge blomstermønstre!

• Liker 2
Skrevet

Jeg håper også at utvalget av klær uten blomstermønster snart bedrer seg. Alt har en grense, og blomster i moderate mengder er helt fint, men nå synes jeg det har blitt litt for lite av ensfargede ting. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg i 40 årene, og liker da både blomster, striper og ensfarget. Har en datter på 17 år, som ikke liker blomster. Men vi finner da begge to masse fine sommerklær. Med så stort utvalg der ute, er det jo mulig å finne noe for alle. 

Anonymkode: 25ac9...d33

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du eksempler å vise? 

Anonymkode: 2666a...0ba

Oversized finnes i kjoler, blazere og bukser. Som dette antrekket for eksempel. Kvinnen på bildet er gravid (fra denne artikkelen), men det synes jo ikke i de digre klærne. Se på de buksebeina....

badendyck_2.jpg

Anonymkode: 00ff4...05a

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne denne kjolen vært noe for deg? 😍
76401_Hearts_and_Roses_London_H_R_Utsvin

Anonymkode: 06631...cb1

Nei, takk..dette er nok mer min stil 😉

A Casual and Trendy little summer tank top dress. We love it for any go-to outfit this season! DESCRIPTION Fabric:Fabric has no stretch Season:Summer Pattern Type:Plain Sleeve Length:Sleeveless Color:

AnonymBruker
Skrevet

Er jo en del mer som er på mote nå til sommeren da.

Selv kommer jeg til å gå mye slik som dette

33630519_224220341718309_1126874237353590784_n.jpg

Casual-Summer-Outfits-for-Women-with-Ripped-Jeans-31.jpg?w=472&ssl=1

Anonymkode: 1a8ec...18e

Skrevet (endret)

Synes ikke norske butikker har hatt noe fint på veldig lenge tbh... handler på nettet som oftest, men om jeg til nød må handle i fysisk butikk bruker jeg hundre år og sliter hver gang 😂 er ikke så mye min stil eller noe som passer til min ellers store kropp, fordi størrelsene er helt ute og kjører (er det på nett og, egentlig).  

Liker blomster, men de eksemplene du nevnte var ikke noe for meg. Ser litt gammeldags og for romantisk for min stil

Endret av VKM
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oversized finnes i kjoler, blazere og bukser. Som dette antrekket for eksempel. Kvinnen på bildet er gravid (fra denne artikkelen), men det synes jo ikke i de digre klærne. Se på de buksebeina....

badendyck_2.jpg

Anonymkode: 00ff4...05a

Spørsmålet handlet om sommermote, og det er ikke en eneste tråd i det antrekket der som signaliserer sommer. Vår eller høst, muligens, men ikke sommer. 

Men jeg liker buksene! Hadde de vært i en litt mer sommerlig farge, eller kanskje hvis de var stylet med mer sommerlig tilbehør, kunne de passet til et sommerantrekk, for hvis jeg studerer bildet veldig godt ser de faktisk ganske lette og tynne ut. 

Skrevet

Jeg synes det er bedre i år enn i fjor, men jeg liker ikke store og uformelige klær. Spesielt endel av maxikjolene synes jeg er veldig uflatterende på. Jeg er også lite glad i blomstermønster, men jeg har sett endel som er fint i år.

I fjor så var det bare et evig hav av rare klær med rar passform.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...