AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #1 Skrevet 24. april 2019 Hvor mye søtpotet regner en som en normal porsjon til middag? (Som tilbehør/karbo-kilde) Jeg spiste en søtpotet på ca 450g i dag, i tillegg til fisk og grønnsaker og ble ALT for mett. Hva normalt? Anonymkode: cc0e1...ce2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #2 Skrevet 24. april 2019 Oj, hvis du ikke er en stor mann, høres det litt mye ut, ja... Jeg er en liten dame og 225-250 gram er en passelig porsjon til middag for meg. Prøver å legge meg på omtrent samme kalorinivå for stivelsesdelen uansett om det er potet, søtpotet, pasta, ris, osv. Anonymkode: f90f4...285
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. april 2019 #3 Skrevet 24. april 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva normalt? Det er normalt å spise til man er mett.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #4 Skrevet 24. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oj, hvis du ikke er en stor mann, høres det litt mye ut, ja... Jeg er en liten dame og 225-250 gram er en passelig porsjon til middag for meg. Prøver å legge meg på omtrent samme kalorinivå for stivelsesdelen uansett om det er potet, søtpotet, pasta, ris, osv. Anonymkode: f90f4...285 Takk for svar. Det virker logisk. Liten dame jeg også og ble skikkelig kvalm og ekkel av de 450g Jeg merket ikke at det var altofor mye, før det var for sent fordi jeg hadde det så travelt..Er alvorlig stinn nå. Jeg tenkte at siden søtpotet er en grønnsak, var én hel sikkert passelig. Hadde en til i samme størrelse som jeg veide til 450 g, så det er noe sånt jeg har trykket i meg. AU!😂 Skal prøve din porsjons-type neste gang. Anonymkode: cc0e1...ce2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå