AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #1 Skrevet 24. april 2019 Var nettopp å badet med barnet mitt, og det var noen ganske frekke gutter der som lo stygt til mitt barn. Greit nok tenkte jeg, de har sikkert vært veldig uheldige med hvilke foreldre de har fått. Men så ser mitt barn at den ene gutten står å tisser i vannet som mitt barn har badet i, og skal ut å bade igjen i. Dette er en felles sandstrand. Foreldrene gjør ingenting, de sier ingenting. De passer ikke på hva barna sine gjør engang. Er det vanlig at barn bare tar av seg trusen og står å tisser i vannet som andre badegjester bader i? Hva feiler det foreldre som "ikke får med seg" dette. Kjenner bare jeg ble litt irritert over hvor fjern foreldre kan være. Er selv pappa og tar ansvar for at barnet mitt oppfører seg skikkelig med og rundt andre barn og folk. Anonymkode: 0eac4...263
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #2 Skrevet 24. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var nettopp å badet med barnet mitt, og det var noen ganske frekke gutter der som lo stygt til mitt barn. Greit nok tenkte jeg, de har sikkert vært veldig uheldige med hvilke foreldre de har fått. Men så ser mitt barn at den ene gutten står å tisser i vannet som mitt barn har badet i, og skal ut å bade igjen i. Dette er en felles sandstrand. Foreldrene gjør ingenting, de sier ingenting. De passer ikke på hva barna sine gjør engang. Er det vanlig at barn bare tar av seg trusen og står å tisser i vannet som andre badegjester bader i? Hva feiler det foreldre som "ikke får med seg" dette. Kjenner bare jeg ble litt irritert over hvor fjern foreldre kan være. Er selv pappa og tar ansvar for at barnet mitt oppfører seg skikkelig med og rundt andre barn og folk. Anonymkode: 0eac4...263 Har du alt vært på badestranden, 24.04.19? Om barn tisser i sjøen på en badestrand, så går det helt fint. Naturen og strømmer ordner opp. Verre er det med dem som sitter og drikker i timesvis i badestampen, og ikke forlater stampen en eneste en gang. Da er det ganske lett å tenke seg hvor drikken havner. Badestampen er der mindre volum i enn sjøen der også koakken i renset form havner. Svømmebasseng er heller ikke tisseplass for voksne og barn, men det hender jo de tinner bæsj på bunnen av bassengene, og det er griseri! Anonymkode: e66aa...1b6 8
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #3 Skrevet 24. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har du alt vært på badestranden, 24.04.19? Om barn tisser i sjøen på en badestrand, så går det helt fint. Naturen og strømmer ordner opp. Verre er det med dem som sitter og drikker i timesvis i badestampen, og ikke forlater stampen en eneste en gang. Da er det ganske lett å tenke seg hvor drikken havner. Badestampen er der mindre volum i enn sjøen der også koakken i renset form havner. Svømmebasseng er heller ikke tisseplass for voksne og barn, men det hender jo de tinner bæsj på bunnen av bassengene, og det er griseri! Anonymkode: e66aa...1b6 Tenker du at det er greit at jeg drar shortsen min ned og tisser diskret i vannet som andre bader i? Eller er det spesiellt vilkår og regler som gjelder? Anonymkode: 0eac4...263
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #4 Skrevet 24. april 2019 Er barn sitt tiss reinere enn voksne sitt? Hva gjør det greit for et barn å stå å tisse med utstyret ute på en strand hvor det er andre badegjester? Hadde jeg som voksen gjort noe sånt, så hadde de kjeppjaget meg og kalt meg en gris. Anonymkode: 0eac4...263
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #5 Skrevet 24. april 2019 Fisken tisser og bæsjer i vannet hele tiden..... Anonymkode: 081f6...7ef 3
Cata Skrevet 24. april 2019 #6 Skrevet 24. april 2019 Bade utendørs nå? Rett etter påske? Joda, jeg er klar over at påsken er sen og at det har vært gode temperaturer og sol i påsken men fulle badestrender hørtes da veldig optimistisk ut.
Pupperulla Skrevet 24. april 2019 #7 Skrevet 24. april 2019 38 minutter siden, Cata skrev: Bade utendørs nå? Rett etter påske? Joda, jeg er klar over at påsken er sen og at det har vært gode temperaturer og sol i påsken men fulle badestrender hørtes da veldig optimistisk ut. Tror du ikje de kan oppholde seg i syden feks ? 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #8 Skrevet 24. april 2019 Dette er da ikke noe å ta på vei for. Visste du at renseforskriftene for anlegg med utslipp til hav kun krever at 50 % av kloakkstoffene skal renses? Dette gjelder mange anlegg i Norge. Appåtil bryter mange kommuner forskriftene og spyler all kloakk ut i havet. Typ 25 m dybde og 100 m ut i fjorden. Anonymkode: 6cb9f...9ea
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #9 Skrevet 24. april 2019 Så dere synes en voksen mann da kan dra ned trusen sin og tisse med ryggen til i vannet som barna deres skal bade i? Er det virkelig greit for dere? Anonymkode: 0eac4...263
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #10 Skrevet 24. april 2019 Som voksen vet man bedre enn å dra ned buksa. Man tisser bare rett i vannet:) Anonymkode: 08fe3...66f 7
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #11 Skrevet 24. april 2019 Du trenger ikke å ta frem tissefanten. Bare tiss under vannet, du. Anonymkode: d2c14...9c0
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #12 Skrevet 24. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du trenger ikke å ta frem tissefanten. Bare tiss under vannet, du. Anonymkode: d2c14...9c0 Så du hopper gjerne rett ut i vannet etter en unge har tisset i det? Er det slik å forstå? Synes det høres fryktelig ekkelt ut! Men det er kanskje bare meg virker det som! Kanskje det er jeg som overragerer. Anonymkode: 0eac4...263
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #13 Skrevet 24. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tenker du at det er greit at jeg drar shortsen min ned og tisser diskret i vannet som andre bader i? Eller er det spesiellt vilkår og regler som gjelder? Anonymkode: 0eac4...263 Hvor gammel er du? Alder er nemlig vesentlig for både blyghet, les å trekke ned shortsen og tisse, og oppdragelse spiller her en vesentlig rolle. Om et barn under skolealder trekker ned shortsen og tisser i all offentlighet er noe helt annet enn om en tenåring, eller eldre mann gjør det samme. Skulle du være kvinne, så trekker du vel ikke ned shortsen og står og tisser, i all offentlighet? Anonymkode: e66aa...1b6 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #14 Skrevet 24. april 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så dere synes en voksen mann da kan dra ned trusen sin og tisse med ryggen til i vannet som barna deres skal bade i? Er det virkelig greit for dere? Anonymkode: 0eac4...263 Om du trenger å tisse, så får du vel svømme litt ut å tisse i vannet . Trenger ikke å dra av seg trusa for det, gamle far! Er sikkert tusenvis som har tissa der fra før! Anonymkode: 081f6...7ef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå