AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #1 Skrevet 24. april 2019 jeg skjønner ikke hvorfor noen mener det? Ingenting av det man vil skjer. Det skjer mange, så det er ikke det at det er uoppnåelig. Men er så lei av den helvetes fornuften en må ha med seg hele tiden. Alt det som er mest kjedelig. Jeg er også i ferd med å bli redd mennesker. Mennesker kommer bare med problemer. Vi kommer jo faen meg med all verdens sykdommer også..og allergiene blir flere. Flere allergier= mer hensyn ALLE må ta. Allergier har ikke engang noen fordeler for naturen, vi får det tydekigvis bare for å gjøre det tungvindt for hverandre. Vi forelsker oss, selvfølgleig i noen det ikke passer med. Altså, hva er det det er å være glad for? Anonymkode: 1fcd6...d9a
Aragorn ll Elessar Skrevet 24. april 2019 #2 Skrevet 24. april 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, hva er det det er å være glad for? Anonymkode: 1fcd6...d9a Bøker 1
Gjest hind Skrevet 24. april 2019 #3 Skrevet 24. april 2019 Hvis du ikke synes det har du feil fokus og gjør for lite ut av livet.
Gjest Juks Skrevet 24. april 2019 #4 Skrevet 24. april 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg skjønner ikke hvorfor noen mener det? Ingenting av det man vil skjer. Det skjer mange, så det er ikke det at det er uoppnåelig. Men er så lei av den helvetes fornuften en må ha med seg hele tiden. Alt det som er mest kjedelig. Jeg er også i ferd med å bli redd mennesker. Mennesker kommer bare med problemer. Vi kommer jo faen meg med all verdens sykdommer også..og allergiene blir flere. Flere allergier= mer hensyn ALLE må ta. Allergier har ikke engang noen fordeler for naturen, vi får det tydekigvis bare for å gjøre det tungvindt for hverandre. Vi forelsker oss, selvfølgleig i noen det ikke passer med. Altså, hva er det det er å være glad for? Anonymkode: 1fcd6...d9a Dette var dystert. Uansett hvordan du har det, både psykisk, fysisk og sosialt, så ville du fått det bedre med en annen holdning til livet enn dette. Du ville fått det bedre med deg selv, i ditt eget liv, og kanskje ment at livet var en gave?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå