Gå til innhold

Crest Whitestrips. Erfaringer? Funker det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har fått stripsene nå, dem ser ikke på noen måte fake ut. Testet ene stripsen på tanna, og dem ser ekte ut. 

Er ekte det her.

Anonymkode: b8676...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, iskremm skrev:

Da spør jeg for ente gang, hvordan i alle dager vet du det?

Tror du folk som selger fake varer har over 300 positive reviews og 99% på troverdighet?

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0,52. Der ser du hvordan stripsene egentlig ser ut når de er ekte. Understripsene er anatomisk riktige mens de som er fake er bare en smal rett stripe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 timer siden, SupaWoman skrev:

0,52. Der ser du hvordan stripsene egentlig ser ut når de er ekte. Understripsene er anatomisk riktige mens de som er fake er bare en smal rett stripe.

Ah!

Sånne ser mine ut:

Tenker du? Ser ekte ut? :) 

crest.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah!

Sånne ser mine ut:

Tenker du? Ser ekte ut? :) 

crest.jpeg

Nei, de er fake og gudene vet hva de inneholder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, SupaWoman skrev:

Nei, de er fake og gudene vet hva de inneholder. 

Kverrulerer du bare for å kverrulere nå? ;)

Hvordan ser du fra det blotte øyet at de er fake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kverrulerer du bare for å kverrulere nå? ;)

Hvordan ser du fra det blotte øyet at de er fake?

Se videoen. De fake er ikke ANTOMISK formet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, SupaWoman skrev:

Ja, så den. Men hvordan vet du at ALLE de ekte ikke er anatomisk formet? Kan de ikke komme i forskjellige former?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
32 minutter siden, SupaWoman skrev:

Se den her. Ekte strips her, og de stripsene er like mine, og ikke anatomisk formet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva tenker dere andre? Fake/ikke fake?

Prisen er nøyaktig den samme som folk fra UK/USA. Betalte godt over 250,-, og selgeren har over 300 positive reviews.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funka, men var vondt. Tennene ble skikkelig sensitive ca 2-3 timer etter jeg brukte de, og varte nesten hele dagen. Så jeg brukte å ta de 2 timer før leggetid sånn at jeg bare hadde vondt i få timer dagen etter. Heller det enn vondt en hel dag.

Vil definitivt gjøre det hos tannlege neste gang. Kan ikke være bra uansett, men Crest er ganske sterkt på tennene. 

Har enda hvite tenner da ett år senere. Hehe... :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, s0la skrev:

Funka, men var vondt. Tennene ble skikkelig sensitive ca 2-3 timer etter jeg brukte de, og varte nesten hele dagen. Så jeg brukte å ta de 2 timer før leggetid sånn at jeg bare hadde vondt i få timer dagen etter. Heller det enn vondt en hel dag.

Vil definitivt gjøre det hos tannlege neste gang. Kan ikke være bra uansett, men Crest er ganske sterkt på tennene. 

Har enda hvite tenner da ett år senere. Hehe... :)

Hadde på de fake i går i 35 min, verken så forskjell eller fikk de isingene jeg pleier å få av de ekte.  Visste de var fake så skjønner ikke at jeg gidder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

CreSt whitestrips funker som gull, når de er ekte. Kjøper på ebay men kun fra USA, UK eller Canada. 

Et annet tegn på fake er hvis produktet frontes som "Luxe". CreSt har ikke laget noe din heter Luxe...Men i hong hong syns de Luxe høres bra ut...

Anonymkode: ca928...671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

CreSt whitestrips funker som gull, når de er ekte. Kjøper på ebay men kun fra USA, UK eller Canada. 

Et annet tegn på fake er hvis produktet frontes som "Luxe". CreSt har ikke laget noe din heter Luxe...Men i hong hong syns de Luxe høres bra ut...

Luxe brukes på crest sin egen hjemmeside. 

Anonymkode: f8327...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor BARE i Usa, UK eller Canada? 

Jeg betalte 220,- for mine, samme pris som de i USA/UK selger for. Og selgeren ser jo ekte ut: https://feedback.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback2&userid=tungw84&myworld=true&items=25&iid=-1&de=off&which=positive&interval=365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
På 28.4.2019 den 3.37, SupaWoman skrev:

Hadde på de fake i går i 35 min, verken så forskjell eller fikk de isingene jeg pleier å få av de ekte.  Visste de var fake så skjønner ikke at jeg gidder. 

Hvor kjøpte du dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 24.4.2019 den 19.50, AnonymBruker skrev:

Kjøpte Crest strips i USA i fjor, funket ikke på meg bortsett fra ising og litt gråskjær på tennene.

Anonymkode: ca217...276

Så rart, de funket som bare rakkern på meg! Kjøpte de også i usa. Men ble fortalt at det finnes billigprodukt som ligner. Jeg sa ingenting til noen men fikk kommentarer på at tennene mine plutselig var blitt så hvite. Brukte du dem 7 eller 14 dager i strekk hver kveld? Viktig å følge oppskriften. Men det er noen tannbleking ikke fungerer for, et eller annet med emaljen. 

Anonymkode: 37f17...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så rart, de funket som bare rakkern på meg! Kjøpte de også i usa. Men ble fortalt at det finnes billigprodukt som ligner. Jeg sa ingenting til noen men fikk kommentarer på at tennene mine plutselig var blitt så hvite. Brukte du dem 7 eller 14 dager i strekk hver kveld? Viktig å følge oppskriften. Men det er noen tannbleking ikke fungerer for, et eller annet med emaljen. 

Anonymkode: 37f17...dfb

Hvis dentinet (tannsubstansen bak emaljen)  ditt ikke er hvitt medfødt kan tennene dine aldri bli hvite. Da må man skaffe seg porselensfalsetter.  Mine tenner kan aldri bli kjempehvite, men noe hvitere blir de med ekte Crest-strips.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...