Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser på Thea i Paradise Hotel, dagen derpå. og hun har så fett hår at det klistrer seg inntil hodet hennes. 

Selv svetter jeg lite, og har luftig hår med krøller, så mitt hår er fett etter ca 5 dager. Inntil da kan jeg framstå med omtrent "nyvasket" hår.

Altså vasker jeg håret 2-3 ganger i uka. 

Anonymkode: 52d1b...2a6

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Håret mitt begynner å se skittent ut etter 3 dager, vasker det annenhver dag.

AnonymBruker
Skrevet

Pleier å vaske det hver 3. dag. Ser ikke fett ut da, men føler det er på tide. 

Anonymkode: 93414...e69

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter 4-5 dager. Da bruker jeg tørrshampoo i 2-4 dager til. Håret mitt ble mye finere da jeg vente det av med hyppig vask. 

Anonymkode: a0b9b...cf7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må vaske håret hver dag.

Anonymkode: 13e15...6b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nødt til å vaske det annenhver dag. På dag 3 føles det ufresht og man ser det er fett inne ved røttene. 

Anonymkode: 59c7b...da9

AnonymBruker
Skrevet

Vasker det annenhver dag. Det blir fett sånn at jeg merker det etter ca. en og en halv dag, og fett sånn at andre merker det etter. Har ofte i tørrsjampo før jeg drar på lesesalen eller i forelesning på dag to og vasker det på kvelden. 

Anonymkode: 11d87...9a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

5 dager. Da tyner jeg strikken, og det ser fjonete og skittent ut. Direkte fett tar det et par dager til før det blir.

Jeg er over 50.

Anonymkode: 16f75...fca

AnonymBruker
Skrevet

3-4 dager, men så drøyer jeg en dag til med tørrshampo. 

Jeg har lest at hvis man vasker ofte så blir også håret fortere fett. At det blir en ond sirkel. 

Anonymkode: ae53e...8e2

Skrevet

3 dager. Har typisk nordisk hår.

Min venninne sa det kunne gå 5 dager, hun har nordafrikansk opphav med litt krøller. 

Skrevet

Har veldig tynt,nordisk hår. Får ikke fett hår. Kunne sikkert latt vær å vaske det på en uke, men bruker produkter i det som paste og spray, da bygger det seg opp mye produkt og det må vaskes pga det. Vasker det 2-3 ganger i uka. 

Skrevet

Vasker håret 1-2 ganger i uka. Skal mye til før det ser ordentlig fett ut.

Gjest SeptemberRose
Skrevet

Etter 2-3 dager. Vasker det stort sett hver dag. 

AnonymBruker
Skrevet

Etter en dag. Prøver å holde meg til vask annenhver dag, så det går noen liter tørrshampo i året.

Anonymkode: c7556...578

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Før fikk jeg fett hår før det var gått 20 timer. Nå kan det gå 3 dager uten at jeg merker det. Har begynt å bruke fuktkur i hodebunnen annenhver uke. Da sluttet huden i hodebunnen å produsere så mye fett. 

Anonymkode: bd16b...990

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jo du i Norge mens hun er i Mexico da. Det er jo en vesentlig forskjell. 

Anonymkode: 5c6a9...cf3

• Liker 1
Skrevet (endret)

Spørs hvor mye produkter jeg bruker i håret. Ser vanligvis litt fett ut etter 3-4 dager, men må helst ha i en del produkter pga frizzy hår. Blir da fett etter 1-2 dager, men hjelper med litt tørrsjampo. 

Dusjer vanligvis håret hver tredje dag.

Endret av MadameX

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...