Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Hedersbrukeren skrev:

Litt tynt grunnlag å velge butikk ut fra, kan man vel si :)

Derfor jeg spurt om andre varer :)

Anonymkode: eff62...0a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Parkeringsvakt skrev:

Du er tydeligvis ikke en lojal forbruker av brokkoli- og blomkålblanding og meningen din er derfor ugyldig

Hva med andre varer da?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, GinandTonic skrev:

https://www.vg.no/forbruker/mat-og-drikke/i/7lwwPw/stoerste-matboers-i-vg-noensinne-her-kjoeper-du-billigst-mat

EXTRA

v ni varekategorier er Kiwi billigst i kategorien pålegg, Rema er billigst i kategorien brød og bakervarer og kjøtt og fisk. Extra ender aller billigst i frukt og grøntkategorien, godt hjulpet av testens laveste pris på avokado.

Takk :)

Skrevet

men TS. det finnes ingen endelig svar på hvem som er billigst.
Det er konstante svingninger i markedet og kjedene har sine egne EMV (egne merkevarer. extra, first price osv).

Men, det kan være lurt å sjekke ut hva de forskjellige har på tilbud den aktuelle uka.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, herremann skrev:

Det er konstante svingninger i markedet og kjedene har sine egne EMV (egne merkevarer. extra, first price osv).

Men, det kan være lurt å sjekke ut hva de forskjellige har på tilbud den aktuelle uka.

Det er sant, men jeg fant denne

https://coop.no/extra/om_extra/extra-er-landets-billigste-dagligvarebutikk/

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, herremann skrev:

Joda, men coop prix er etter å googlet veldig dyrt forhold til de andre butikkene som har blitt nevnt.

Så det blir enten kiwi, extra eller rema 1000, det må ikke være blligst og jeg gidder ikke å reise fra butikk til butikk, men når varene er 30-35 prosent dyrerer sier det selv-.

Skrevet

I «gamle» dager var jo Prix en av lavpriskjedene, sammen med Rema 1000, Rimi og Blodpris, unnskyld, Bunnpris. Men mye har skjedd siden den gang :)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

I «gamle» dager var jo Prix en av lavpriskjedene, sammen med Rema 1000, Rimi og Blodpris, unnskyld, Bunnpris. Men mye har skjedd siden den gang :)

Bunnpris har alltid vært dyrt, men prix er dyrere.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bunnpris har alltid vært dyrt, men prix er dyrere.

Ikke tilfeldig at kjeden kalles Blodpris på folkemunnne :)

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Hedersbrukeren skrev:

Ikke tilfeldig at kjeden kalles Blodpris på folkemunnne :)

Ja, begge to tydeligvis :)

AnonymBruker
Skrevet

Rema 1000, coop extra og kiwi er omtrent like billige. Prix kan ha gode tilbud, men de er generelt dyrere og har etter min mening dårligere utvalg

Anonymkode: e2fe7...ff1

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, GinandTonic skrev:

Dere kan derfor spare mye på å sjekke prisen på kjøtt og fisk, snacks, pålegg og vaskemidler. Men det er også store prissprik på andre varer:

Oi, hehe, jeg måtte blunke en gang til og lese på nytt. Synes det sto 'pisspreik'. Men det var altså sprik i prisen de mente, prissprik.

Anonymkode: 6b64d...bf5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...