annettepii Skrevet 24. april 2019 #1 Skrevet 24. april 2019 Hei Har så lyst til og fornye sommergarderoben. Elsker fashion nova, men blir jo store summer til sammen når regninga på tollen kommer 😱 Har dere gode forslag til nettbutikker som du ikke må betale toll på, som har pene men litt sexy’e klær? Har lett på nelly og zalando men føler de har litt kjedelig stil der nå med baggie klær og litt mye bohem stil inn i motebildet nå, noe som ikke passer på meg 😂 Er 23 år og «petit» om det hjelper noe 😅 1
Trish Skrevet 25. april 2019 #2 Skrevet 25. april 2019 Slenger meg på her 😁 elsker masse av klærne fra fashion nova, men ble alt for dyrt med frakt og toll. Fant noen topper jeg liker på Nelly, men alle viste seg å være body noe jeg ikke liker å gå i. Er så vanskelig å finne fashion nova stilen i Norge føler jeg:(
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #3 Skrevet 25. april 2019 Måtte inn å se på klærne til fashion nova, grøss og gru så mye tacky. Anonymkode: 342ae...be4 11
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #4 Skrevet 25. april 2019 Jeg handler mest på Zalando og Boozt når det gjelder netthandel. Ellers prøver aller mest å støtte en lokal, frittstående butikk som har mange gode merker som Levis, Samsøe, Gant osv. Uansett tror jeg vi har ganske forskjellig stil, for jeg synes ikke det på FashionNova var så veldig fint. Da skjønner jeg at du synes Zalando (og antakelig alt annet jeg liker) blir kjedelig. Anonymkode: 99223...5a4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #5 Skrevet 27. april 2019 Jeg er liker veldig godt Bikbok, Zara, hedinz.no og HM Anonymkode: 9668f...67d
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #6 Skrevet 27. april 2019 På 25.4.2019 den 14.34, AnonymBruker skrev: Måtte inn å se på klærne til fashion nova, grøss og gru så mye tacky. Anonymkode: 342ae...be4 Enig. Trodde ikke noen over 18 år kunne finne på å gå i slike klær. TS, hva med å bli litt mer moden i klesveien? Anonymkode: 98163...988 5
Mcdonald Skrevet 20. september 2021 #7 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (På 27.4.2019 den 21.49): Enig. Trodde ikke noen over 18 år kunne finne på å gå i slike klær. TS, hva med å bli litt mer moden i klesveien? Anonymkode: 98163...988 AnonymBruker skrev (På 25.4.2019 den 14.34): Måtte inn å se på klærne til fashion nova, grøss og gru så mye tacky. Anonymkode: 342ae...be4 Oioioi, jeg søkte rundt på nettet om denne nettbutikken, og ble så glad for å se at siden vi mannfolk ikke får lov til å få jenter/damer til å føle seg usikre, så er det "heldigvis" noen andre som tar ansvar. Selv synes jeg at det er masse fine klær her og gleder meg til å gi de til samboeren min.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #8 Skrevet 20. september 2021 Blir sjokkert over hvor frekke og dømmende folk i Norge er. Bare noen liker noen klær som du selv ikke liker så er det rett på med stygge kommentarer. Hvorfor kan ikke alle gå slik de liker uten at andre skal kommentere og mene noe om det? Anonymkode: b9cc6...b8a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå