Gå til innhold

Den videoen om en dame som kaster noe i søpla?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ett dyr?hun kaster?

Anonymkode: e28d2...629

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det var ett kull med nyfødte hundevalper. Eventuelt kattunger...                  

Anonymkode: 44de0...4fd

• Liker 2
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

3 dager gamle valper og saken er verre enn som så. Hun er et ondskapsfullt menneske som aldri bør få være i et rom med et dyr igjen. 
https://www.buzzfeednews.com/article/tanyachen/coachella-woman-dump-puppies-dog-rescue

Stakkars dyr, og stakkars dame, hun er syk og hjemmeløs dame.

Jeg vet ikke helt jeg er enig om at hun burde å bli kastet i fengsel, dette er et samfunsproblem i usa.

Anonymkode: 04fdf...37a

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 24.4.2019 den 16.24):

Jeg vet ikke helt jeg er enig om at hun burde å bli kastet i fengsel, dette er et samfunsproblem i usa.

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Syk og hjemløs er synd det, men det er ondskapsfullt å la det gå utover kjæledyr på den måten. For det første så hadde hun 38 hunder og for det andre så kastet hun dem i en søppelcontainer. Det er ikke greit samme hvor hjemløs og høy på narkotika du er. 

Hvem har sagt det?

I artikkelen står det at hun er hjemmeløs, og det er tydelig at dette er veldig mentalt syk kvinne, tror du det hjelper henne eller dyrene ved å sitte noen få uker i fengsel?

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 24.4.2019 den 16.32):

Hvem har sagt det?

I artikkelen står det at hun er hjemmeløs, og det er tydelig at dette er veldig mentalt syk kvinne, tror du det hjelper henne eller dyrene ved å sitte noen få uker i fengsel?

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Hvor har dere det fra at hun er hjemløs? Både BuzzFeed-artikkelen og de amerikanske TV-reportasjene sier jo at det ble funnet 38 hunder i hjemmet hennes, da de dro for å arrestere henne...

Anonymkode: 67351...533

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun var da ikke hjemløs!! Uansett om en er hjemløs så er en vel ikke hjernedød??  38 hunder hadde hun, de burde kasta nøkkelen til cella hennes.

Anonymkode: 361e8...d6e

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

For meg så er ikke straffen noe jeg tenker på. Fordi jeg vet ikke hva slags diagnoser hun har og det er USA. De er så bak-frem på alt at det deres straffesystem gidder jeg ikke å diskutere eller tenke noe over i denne saken. 
Det jeg bryr meg om, er at hun mister retten til å ha dyr og at hun enten mister hundene eller gir dem ifra seg. 

Hvorfor er det ingen som har gjort noe før, så du bildene av der hundene var og hun hadde hele 38 hunder,  hvordan kan man overse det?

Nå begynner jeg skjønne hvordan de jentene kunne bli hold fanget i så mange år.

Hun kommer ut etter et par mnd, og hva tror du hun gjør da? Jo skaffer seg 38 nye hunder-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...