AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #1 Skrevet 24. april 2019 Jeg holder på med en hjemmeeksamen, hvor jeg nå skriver teoridelen. På min bacheloroppgave for noen år tilbake, har jeg veldig mye teori som passer inn i nåværende eksamen, da temaene er like. Kan jeg klippe og lime dette, eller regnes det som plagiat? Er jo jeg som har skrevet det, og ikke hentet fra nettet eller noen andre sine oppgaver. Anonymkode: e907d...500
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #2 Skrevet 24. april 2019 Klipp og lim er plagiat, og å plagiere seg selv er juks. Det du kan gjøre er å lese over og heller gå til originalkildene. Du kan bruke samme kilder (i TILLEGG TIL pensum i faget, ikke i stedet for). Anonymkode: 9cf92...629 1
Ullvott Skrevet 24. april 2019 #3 Skrevet 24. april 2019 Klipp og lim og å ikke henvise til bacheloroppgaven dersom du bruker den er selvplagiering. Det regnes som fusk og plagiat, og det vil du unngå! 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #4 Skrevet 24. april 2019 Det er selvfølgelig plagiat, og vil bli tatt i plagiatsjekk. Anonymkode: b1140...43b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå