Gjest Sesselja Skrevet 22. april 2005 #1 Skrevet 22. april 2005 Jeg kunne tenke meg å lage brosjer/nåler selv, men har begrenset med kreativitet når det gjelder smykkelaging. Jeg sitter her bare og snur og vender på dette bakstykket og lurer på hva jeg skal lage og hvordan jeg skal få det til. Noen som har gjort det og har lyst å legge ut bilde jeg kan bli inspirert av? Gjerne med beskrivelse av hvordan dere gjorde det...
Gjest Sesselja Skrevet 23. april 2005 #2 Skrevet 23. april 2005 Ingen av forumets kreative som har prøvd seg på brosjer?
Theolina Skrevet 23. april 2005 #3 Skrevet 23. april 2005 Jeg har tenkt på det samme selv, men ikke kommet så langt at jeg har prøvd ennå. Har kjøpt inn sånne nåler, men har ikke helt funnet den rette motivasjonen. Men jeg så bilde av en kul brosje i her og nå i går som virker veldig lett å lage. På de kle deg som en kjendis-sidene. For å forklare i korte trekk var det stort sett å tre perler på en ståltråd og forme disse i et stilig mønster. Har du sett på nettet? Om det ikke er fremgangsmåte for brosjer du kan lage selv kan du jo få inspirasjon til å "kopiere"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå