Andromeda Skrevet 1. mai 2019 #21 Skrevet 1. mai 2019 med riksmeklingsmannen innkoblet må det vel ikke dra ut så alt for lenge får vi håpe
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #23 Skrevet 3. mai 2019 ""Jeg ønsker å være pilot, og ha muligheten til å fly over hele verden. Men jeg ønsker også å få vakt-listene mine lengst mulig i forveien, fordi jeg OGSÅ ønsker ett helt vanlig a4-liv sammen med familien min!"" Hvem hadde vel trodd at det skulle være Uforutsigbart å fly over hele verden, liksom... Anonymkode: cbea4...7d4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #24 Skrevet 4. mai 2019 På 3.5.2019 den 10.50, AnonymBruker skrev: ""Jeg ønsker å være pilot, og ha muligheten til å fly over hele verden. Men jeg ønsker også å få vakt-listene mine lengst mulig i forveien, fordi jeg OGSÅ ønsker ett helt vanlig a4-liv sammen med familien min!"" Hvem hadde vel trodd at det skulle være Uforutsigbart å fly over hele verden, liksom... Anonymkode: cbea4...7d4 Veldig mange selskaper greier å gi pilotene sine fast turnus, f.eks. at de jobber fem dager og har fire dager fri. Hvorfor greier ikke SAS det? Og hvorfor er det så vanskelig å forstå at også piloter ønsker mulighet til å planlegge sin egen hverdag? De innser jo at de ikke har en kontorjobb som kan utføres mellom 8 og 16, mandag til fredag, og er fullstendig klar over at de må regne med jobbing på ugunstige tidspunkter. MEN de ønsker en viss forutsigbarhet og muligheten til å legge planer. Når man får vite hvordan man jobber i mai 15. april er det gjerne for sent å hoppe på fotballturen den første helgen i mai eller jenteturen til Paris helgen etter som begge har vært planlagt lenge. Hadde pilotene jobbet fast rotasjon hadde de visst hvilke helger de har fri lang tid fremover og jeg har full forståelse for at de ønsker en mer forutsigbar hverdag. Anonymkode: 20d19...e58 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå