AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #1 Skrevet 24. april 2019 Vi skal sette opp noen levegger mot naboen (som stadig står i et hull i hekken og glor inn til oss), og hovedsaken er ikke pga vind men altså litt skjerming av innsyn. Har sett slike levegger i bambus e.l. Noen som vet om disse er greie å sette opp, om de tåler vær og vind og evt hvor de kjøpes? Anonymkode: 58ce3...a78
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #2 Skrevet 24. april 2019 Jeg har sett noe slikt på Rusta. Hvor mye de tåler vet jeg ikke. Jeg hadde tenkt å bruke de mot vind, men til det viste de seg å være for utette. Anonymkode: e995c...398
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #3 Skrevet 24. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sett noe slikt på Rusta. Hvor mye de tåler vet jeg ikke. Jeg hadde tenkt å bruke de mot vind, men til det viste de seg å være for utette. Anonymkode: e995c...398 Takk! Så idag at de selger slike i pil på felleskjøpet også. Må sjekke litt rundt. 😊 Anonymkode: eecda...eeb
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #4 Skrevet 26. april 2019 Bambus er ikke det beste om det er mye vær og vind. Vann kan gjøre at det ser rottent ut, og bambus er lett så det vil vaie veldig i vinden. Anonymkode: 2135e...ec0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå