Pillarguri Skrevet 24. april 2019 #2 Skrevet 24. april 2019 Det er en ekstra fin frokost for inviterte gjester. Man serverer ferskt brød, eggerøre, laks, spekemat, godt pålegg osv. Det serveres også alkohol (champagne).
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #3 Skrevet 24. april 2019 4 minutter siden, Pillarguri skrev: Det er en ekstra fin frokost for inviterte gjester. Man serverer ferskt brød, eggerøre, laks, spekemat, godt pålegg osv. Det serveres også alkohol (champagne). Det hørtes nice ut Hva slags godt pålegg pleier dere å ha? Ost kanskje? eller'? Anonymkode: ac87f...667
Pillarguri Skrevet 24. april 2019 #4 Skrevet 24. april 2019 Oster, skinke, roastbiff m/stekt løk og remulade, godt syltetøy. Det er mye å velge mellom og du trenger slett ikke ha alt. Det viktigste er et pent dekket bord, ferskt brød, god kaffe og litt godt pålegg. Du trenger ikke å kjøpe dyr champagne, musserende spansk (cava) er helt innafor.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #5 Skrevet 24. april 2019 Akkurat nå, Pillarguri skrev: Oster, skinke, roastbiff m/stekt løk og remulade, godt syltetøy. Det er mye å velge mellom og du trenger slett ikke ha alt. Det viktigste er et pent dekket bord, ferskt brød, god kaffe og litt godt pålegg. Du trenger ikke å kjøpe dyr champagne, musserende spansk (cava) er helt innafor. Takk Vi tenkte også å ha pavlova til dessert Anonymkode: ac87f...667
sommermor Skrevet 24. april 2019 #6 Skrevet 24. april 2019 Det er en brødskive med juice og kaffe, mens du slapper av litt før en skal ut. Her har jeg aldri noe ekstra til frokost på 17 mai, det er det sjelden tid til.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #7 Skrevet 24. april 2019 Egg og bacon, øl og Gammel Dansk. Anonymkode: e7f33...4cd
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #9 Skrevet 24. april 2019 Det er tapas, det. Anonymkode: 58558...04d
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #10 Skrevet 24. april 2019 8 timer siden, Pillarguri skrev: Det er en ekstra fin frokost for inviterte gjester. Pleier frokosten din ellers å være åpen for uinviterte gjester? Anonymkode: 0bd73...fe5 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #11 Skrevet 24. april 2019 To knekkebrød med hele Norges nasjonal ost, brunost. Nytes med to kopper Ali kaffe. Så blir det heller en god lunsj ute i byen 😊 Anonymkode: e1834...1a5
solmåneogstjerner Skrevet 24. april 2019 #12 Skrevet 24. april 2019 Her er det ei skive i hånda som spises i bilen. Har aldri hatt kose-17. mai frokost. Nå er det barn som skal av gårde kl 8, og alle inkludert meg selv må pyntes og flettes. Før barna kom lå jeg fyllesyk på 17. mai morgen 😂 Men for å svare på spørsmålet ditt: såvidt jeg har fått med meg er det vanlig med røkelaks, eggerøre, reker, loff, roastbeef, god skinke, spekemat, agurk, tomat, paprika, majones osv.
Pillarguri Skrevet 24. april 2019 #13 Skrevet 24. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Pleier frokosten din ellers å være åpen for uinviterte gjester? Anonymkode: 0bd73...fe5 I utgangspunktet er vår 17. mai frokost for inviterte gjester, men det er alltid plass til noen ekstra gjester hvis det naturlig faller seg sånn.
Illumi Skrevet 25. april 2019 #15 Skrevet 25. april 2019 Vi pleier å ha koldtbord med eggerøre, røkelaks, karbonader, salat, godt brød, smør, aioli, juice, champagne, spekemat, forskjellige oster, flatbrød og litt frukt
FrankDrebin Skrevet 25. april 2019 #16 Skrevet 25. april 2019 Det blir å gjenta det som flere har nevnt. Eggerøre, laks og spekemat er et must på frokostbordet. Men de tre tingene holder for min del, den tiden hvor jeg kunne sette til livs et "fjell" av mat er over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå