Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da anbefaler jeg deg å lese denne artikkelen og se godt på bildet nedenfor. Det er rett og slett ikke verdt det. Og ikke blir det noe pent heller, til tross for hva enkelte tror.

images?imageId=10563598&x=0&y=0&cropw=90

Anonymkode: 102b6...3d7

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har jeg aldri hatt lyst til. Tåpelige trender er ingenting for meg. 

Anonymkode: a9dfe...a54

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da anbefaler jeg deg å lese denne artikkelen og se godt på bildet nedenfor. Det er rett og slett ikke verdt det. Og ikke blir det noe pent heller, til tross for hva enkelte tror.

Dette var jo Nice :) Synes hun ble skikkelig fin jeg.

Anonymkode: e9c6c...45d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 56240...4ab

• Liker 1
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser jo at hun ble presset til det. Helt fryktelig! Men jeg kan ikke skjønne hvordan og hvorfor. Den dama har jo de mest perfekte naturlige leppene som jeg noengang har sett. Dem er så vakker at jeg sliter med å tro at dem var ekte i fra før av... :) 

Jeg gleder meg forresten til fillers i leppene er UT igjen. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg har lyst å ta fillers i di ekle rynkene mine.

Anonymkode: c2620...788

AnonymBruker
Skrevet

Nei, syns de alltid ser fake ut. Har litt lyst til å ta fillers under øynene da, siden jeg har dype mørke ringer som bare blir verre med årene, nærmer meg 25 og det begynner allerede å bli ille. Men det får bli når studiene er over og jeg har noen tusen å kaste bort på det! 

Anonymkode: 23dbb...83b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Juks skrev:

Jeg ser jo at hun ble presset til det. Helt fryktelig! Men jeg kan ikke skjønne hvordan og hvorfor. Den dama har jo de mest perfekte naturlige leppene som jeg noengang har sett. Dem er så vakker at jeg sliter med å tro at dem var ekte i fra før av... :) 

Hun forklarer at hun hadde en klump på leppene som følge av en ulykke i barndommen. Hun ble overbevist om at filleren kunne jevne ut leppene. Så endte jo filleren rett i en arterie som forårsaket den gigantiske verandaleppen. 

Anonymkode: 56240...4ab

Skrevet

Alle vet vel at alle slike inngrep har en viss risiko for at det går galt. Det gjelder jo også ting som vippeextensions, permanent makeup og fake negler også. Det er jo heldigvis sjeldent med alvorlige komplikasjoner, men det kan jo skje. Så blir det opp til hver enkelt om det er verdt risikoen. 

Skrevet

Nei overhodet ikke. Og de som tror det ser naturlig ut og at ingen ser det, har blitt blind på seg selv. Man ser det ganske tydelig :laugh:

• Liker 4
Skrevet

Det sto i artikkelen at hun aldri hadde tatt fillers før, men man ser tydelig at hun har filler i leppene på førbildet også.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det forundrer meg at noen kan tenke at det å sprøyte gift inn i ansiktet er en god idè.

Anonymkode: 1b967...3dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har tatt og ble ingen forskjell

Anonymkode: 463b5...f7e

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, SupaWoman skrev:

Det sto i artikkelen at hun aldri hadde tatt fillers før, men man ser tydelig at hun har filler i leppene på førbildet også.

Det var det jeg også tenkte på. Førbildet var da ikke naturlig! :P

Anonymkode: ce368...263

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, Juks said:

Her motsier du deg selv. Du sier at hennes lepper er så vakre at de umulig kan være ekte, altså at de må være falske, da sier du jo indirekte at falske lepper er vakkert, så hvorfor ønsker du at fillers skal gå av moten? ;) 

Anonymkode: 25d8f...3f5

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, Juks skrev:

Hun har ikke naturlige lepper på førbildene, man ser det på måten leppa bretter seg oppover når hun smiler.

• Liker 1
Skrevet (endret)
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det forundrer meg at noen kan tenke at det å sprøyte gift inn i ansiktet er en god idè.

Anonymkode: 1b967...3dd

Fillers er ikke gift, du tenker på Botox. 

Jeg er ikke noen stor forkjemper for hverken fillers eller botox, og det er jo unektelig noe trist over skjønnhetstyranni eller desperasjonen etter å se ung ut eller ligne på alle andre eller whatever. Men jeg er UTROLIG lei av alle fordommene og nærmest hatet noen folk har mot det. De fremstår ofte som både intolerante og direkte ignorante mennesker som bare "ikke liker" noe og skal sitte og gnåle om hvor stygt det er ved enhver anledning som byr seg.

Og så denne skremselspropagandaen da. Har du også lyst å gå til frisøren? Les denne artikkelen om ei som fikk brannskade i skallen av blekemiddel. Har du også lyst å lage mat? Sjekk denne karen som brant ned huset. Har du også lyst å gå ut døra? Sjekk den fyren her som snublet og slo hodet. Det er ikke verdt det! 

Man løper jo en risiko med det meste man gjør om du skal være veldig overdramatisk og tenke worst case scenario alltid, men som oftest er uhellene unntaket og man kan ta forholdsregler for å forhindre dem, som å for eksempel faktisk gå til en utdannet sykepleier eller lege for å ta fillers i stedet for hos noen med brevkurs i det.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, SupaWoman skrev:

Hun har ikke naturlige lepper på førbildene, man ser det på måten leppa bretter seg oppover når hun smiler.

Øøøh det gjør leppa mi også, å jeg har definitivt ikke noe i den...

Anonymkode: e9291...bde

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke det som pleier å skje de som tar filler i leppene. Her har hun altså blitt behandlet av tydeligvis en uerfaren person uten fagkunnskap eller autorisasjon. En med fagbakgrunn vet hvor en kan stikke og kjenner godt til hvor nerver ,muskler og blodårer befinner seg. Man hovner opp etter injeksjon i leppene, som går ned etter et par dager. Men dette tilfellet er noe annet, og helt ekstremt tilfelle av hevelse. Og en respektert behandler vil aldri prøve å overtale deg til å gjøre noe behandling. 

Anonymkode: 42a75...30e

• Liker 4
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her motsier du deg selv. Du sier at hennes lepper er så vakre at de umulig kan være ekte, altså at de må være falske, da sier du jo indirekte at falske lepper er vakkert, så hvorfor ønsker du at fillers skal gå av moten? ;) 

Anonymkode: 25d8f...3f5

Det var ikke det jeg skrev. Eller mente. Umulig var ditt ord. Dem var så vakker at jeg sliter med å tro at dem var ekte. Se på leppene hennes da, er dem ikke vanvittig nydelig? Jeg forstår det slik at dem er ekte. Hvis ikke, så er dem beskjedent modernisert. Jeg kan ikke bevise fra eller til. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...